Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-tromsø - 11ern

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 mai 05, 15:20
mitt forslag hvis vi går ut i 4-4-2

sørlie

bertelsen bora helland blixt

wiikmae risholt brenne enerly

west ringberg

eller 4-5-1

sørlie

bertelsen bora helland blixt

west ramberg risholt brenne enerly

ringberg

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 20 mai 05, 15:28
Endret: 20 mai 05, 15:29
Viikmae kan nok ikke, ifølge Drillo, spille på mandag heller. Dessuten ville han uansett ikke vært aktuell som kantspiller, kun spiss.

Drillo har også uttalt at det blir 4-4-2 dersom West spiller.

Jeg tror at FFK starter med samme lag som startet mot Groruddalen, minus Petersen som blir erstattet av Helland. Forutsatt at ytterligere skader ikke kommer.

Personlig ville jeg imidlertid gjerne sett at en ny spiller fikk prøve seg på venstre midtbane. Men hvem er jeg usikker på. Tror faktisk Christian Petersen kan være det beste alternativet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 20 mai 05, 15:51
Fatter ikke hvorfor de bare ikke kan ta med gherland i troppen og la han vise seg frem siste 20 minuttene...

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 20 mai 05, 15:53
kunne godt tenkt meg og sett brenne på venstrekanten jeg, med ramberg og risholt sentralt og enerly på høyre. Om vi spiller med fem på midten så synes jeg vi skal prøve og snu trekanten sentralt og spille med risholt og ramberg bakerst med brenne foran seg. Siden vi ikke har indreløpere som orker og løpe, så bør vi heller ikke spille med det synes jeg. Men helst 4-4-2 med west og ringberg på topp.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 20 mai 05, 16:31
Jeg mener Ramberg bør få starte har vært god den tid han har spilt i det siste. Hevet laget mot brann, laget falt betraktelig da han gikk av mot enga. Men er dog usikker på hvem som må ut da jeg helst ser at det spilles 4-4-2, Brenne vil vel ikke blomstre på venstrekant. Hoås bør starte på benken, begynner å bli litt lei den lite kreative utsparket som alltid skål treffe Hoås ute på sidelinja.

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mai 05, 17:02
Drillo sa etter kampen, at de la om til 4-5-1 på grunn av at de ikke hadde flere spisser å bruke.
Men, Yherland kunne han vel ha brukt som spiss. Vi ledet 4-1 og seieren var sikkret. Derfor hadde han vel ikke noe å tape på å sette inn han.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 20 mai 05, 17:32
Nja, om de ikke hadde McDonald, så hadde de hvert fall Martin Wiig på benken, og Øyvind Hoås på venstre kant som kunne vært kjørt frem som spiss. McDonald tror jeg bare vurderes på venstre midtbane.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 20 mai 05, 17:51
Endret: 20 mai 05, 17:52
Samtidig som det er rekruttkamp som må vinnes i dag, for å gå mot opprykk. Dette er tross alt et viktig delmål for FFK i år, for å få bedre matching kommende sesonger...

Yherland og Josè starter helt sikkert idag!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 20 mai 05, 18:43
Opprinnelig postet av Svupzz
Hoås bør starte på benken, begynner å bli litt lei den lite kreative utsparket som alltid skål treffe Hoås ute på sidelinja.


Hvis Hoås går ut kommer alle utsparka til å siktes inn på Ringberg. Det er jo en fordel at de høye ballene sendes til de hodesterke spillerne... Skjønner ikke hvorfor du blir lei av dagens utspill, Hoås er jo god i lufta og vinner de fleste av utspillene...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 20 mai 05, 18:45
Skulle ønske Hoås kunne trekke 10-15 meter inn i banen ved utspillene. Sjansen er mindre for at Sørlie spiller ballen ut, og det er flere rød-hvite rundt til å plukke "nedfallsfrukt"...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mai 05, 18:48

Lanber

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 okt 04
Innlegg: 8

Lagt til: 20 mai 05, 19:12
:DDet beste hadde vært om Sørlie sikter på Enerly på høyre kant, da treffer han sikkert Ringberg i midten.

---------------------------

Født og oppvokst i Fredrikstad


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 20 mai 05, 19:23
det er ikke noe vits i å bruke hoås på utspark inne i midten. der har også motstanderen store folk. ligger han ute til venstre så møter han gjerne små backer eller ihvertfall færre store.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 20 mai 05, 19:37
Opprinnelig postet av HectorFFK
Opprinnelig postet av Svupzz
Hoås bør starte på benken, begynner å bli litt lei den lite kreative utsparket som alltid skål treffe Hoås ute på sidelinja.


Hvis Hoås går ut kommer alle utsparka til å siktes inn på Ringberg. Det er jo en fordel at de høye ballene sendes til de hodesterke spillerne... Skjønner ikke hvorfor du blir lei av dagens utspill, Hoås er jo god i lufta og vinner de fleste av utspillene...


Det var vel mest for å sette det på spissen... Det jeg mente at det var for lite variasjon i oppspillspunkt. Hoås vinner det meste, men i de siste kampene har det blitt med det (altså å vinne på hodet, det er ikke bare Hoås sin feil selvsagt). Litt variasjon og jeg smiler enda bredere.

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 20 mai 05, 20:24
Opprinnelig postet av Svupzz
Jeg mener Ramberg bør få starte har vært god den tid han har spilt i det siste. Hevet laget mot brann, laget falt betraktelig da han gikk av mot enga. Men er dog usikker på hvem som må ut da jeg helst ser at det spilles 4-4-2, Brenne vil vel ikke blomstre på venstrekant.

Enig i at ramberg bør spille. litt derfor jeg vil ha brenne på venstrekanten. Jeg tror heller ikke at brenne vil blomstre der, men det gjør heller ingen av de andre vi bruker på den plassen. Jeg tror at vi bør bruke både brenne, ramberg og risholt, og med fire på midten betyr det at en av de må spille kant, og jeg tror den av de tre som klarer den oppgaven best er brenne. De kan gjerne veksle litt i posisjonene sine underveis, men jeg ser helst at alle tre spiller.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 20 mai 05, 20:26
Frykter at Ramberg/Risholt blir litt for like sammen sentralt i 4-4-2, men det er lov å prøve. Tror imidlertid det ikke skjer. Brenne - i form - er veldig viktig å ha sentralt, og det virker også som om Drillo verdsetter ham. Samtidig er det tydelig at Drillo ikke mener Ramberg, pr. i dag, passer til å spille sentralt i 4-4-2.

Men jeg er klar for å prøve ut det meste, for til nå har det uansett ikke fungert godt nok på midten.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 mai 05, 12:13
Endret: 21 mai 05, 12:15
Uansett hvor spillerene passer og ikke passer, er det viktig å bruke de beste "fotballspillerene"!
Å "benke" Ramberg er ressursløseri på høyt nivå. Han har jo en framdrift som bare Risholt er i nærheten av.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 21 mai 05, 12:49
Endret: 21 mai 05, 12:50
Der er jeg veldig uenig med deg, Møklegård. Jeg mener ikke at man bør starte med de beste spillerne, men de spillerne som er best i de gitte posisjonene. Semb gikk jo i sin tid etter det prinsippet du skisserer her og plasserte gjerne 4 spisser på midtbanen. Håpløst, mener jeg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 05, 13:14
På midtbanen er Brenne den som har klart mest løpskapasitet av de nevnte herrer sentralt. Derfor kommer han garantert ikke bli flyttet utpå venstrekanten. Han er også den som har vært best totalt sett så langt i sesongen...... Det vi virkelig trenger sentralt er en ledertype a`la Rekdal eller Solbakken var i sin tid......

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 mai 05, 13:52
Opprinnelig postet av Costanza
Der er jeg veldig uenig med deg, Møklegård. Jeg mener ikke at man bør starte med de beste spillerne, men de spillerne som er best i de gitte posisjonene. Semb gikk jo i sin tid etter det prinsippet du skisserer her og plasserte gjerne 4 spisser på midtbanen. Håpløst, mener jeg.

For å sette det på spissen. Tror du Ronaldo ville spilt bra som venstrebekk?

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340