FFK-tromsø - 11ern
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Costanza
Der er jeg veldig uenig med deg, Møklegård. Jeg mener ikke at man bør starte med de beste spillerne, men de spillerne som er best i de gitte posisjonene. Semb gikk jo i sin tid etter det prinsippet du skisserer her og plasserte gjerne 4 spisser på midtbanen. Håpløst, mener jeg.
For å sette det på spissen. Tror du Ronaldo ville spilt bra som venstrebekk?
Selvfølgelig ikke...og her motsier du deg selv ganske bra vel? Først komme med at de beste bør spille uansett hvor de passer eller ikke, og så dette? Våkn opp...
PS: Husker veldig godt Semb som Costanza nevner, blant annet en skrekkopplevelse av en kamp med Steffen Iversen på sentral midtbane i 4-4-2. Genialt... :rolleyes:
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Steinar Sørlie – Lars Blixt, Bora Zivkovic, Roger Helland, Trond Erik Bertelsen – Dagfinn Enerly, Roger Risholt, Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, Øyvind Hoås – Markus Ringberg
Noen som har hele troppen?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
laguttaket er vel greit nok så lenge ikke west starter. i denne kampen håper jeg midtbanen kommer mer etter og hjelper markus foran. de må begynne å ta de tunge og dype løpene.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Møklegård
Det som er poenget mitt, er at det bør finnes en plass til Ramberg på dette laget. Alt annet er sløseri med gode fotballspillere!
Heldigvis........
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
se kampen i reprise på canal sport kl 15:30 :D bør ses. tenk å få høre trøkke til PH da :D
Da tror jeg du blir skuffa... Var nesten umulig å høre PH på tv. Man hørte de så å si bare når man dro til med røde og hvite er de beste.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914