Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-tromsø - 11ern

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 mai 05, 14:41
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Costanza
Der er jeg veldig uenig med deg, Møklegård. Jeg mener ikke at man bør starte med de beste spillerne, men de spillerne som er best i de gitte posisjonene. Semb gikk jo i sin tid etter det prinsippet du skisserer her og plasserte gjerne 4 spisser på midtbanen. Håpløst, mener jeg.

For å sette det på spissen. Tror du Ronaldo ville spilt bra som venstrebekk?

Selvfølgelig ikke...og her motsier du deg selv ganske bra vel? Først komme med at de beste bør spille uansett hvor de passer eller ikke, og så dette? Våkn opp...

PS: Husker veldig godt Semb som Costanza nevner, blant annet en skrekkopplevelse av en kamp med Steffen Iversen på sentral midtbane i 4-4-2. Genialt... :rolleyes:

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 mai 05, 20:56
Det som er poenget mitt, er at det bør finnes en plass til Ramberg på dette laget. Alt annet er sløseri med gode fotballspillere!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 23 mai 05, 00:12
Da er laget klart, og det blir dessverre 4-5-1 og West på benken fra start:

Steinar Sørlie – Lars Blixt, Bora Zivkovic, Roger Helland, Trond Erik Bertelsen – Dagfinn Enerly, Roger Risholt, Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, Øyvind Hoås – Markus Ringberg

Noen som har hele troppen?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 23 mai 05, 01:19
Endret: 23 mai 05, 12:37
veldig synd at ikke west starter, men jeg regner med at han spiller hele 2.omgang. jeg er forøvrig enig i at det er bedre å bruke han i 2.omgang enn 1.omg hvis han bare kan spille en omgang.

laguttaket er vel greit nok så lenge ikke west starter. i denne kampen håper jeg midtbanen kommer mer etter og hjelper markus foran. de må begynne å ta de tunge og dype løpene.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 05, 09:15
Jrg syns det er bra at west ikke blir brukt fra starten siden han ikke er helt i 100 ennå. Det er slik vi må tåle.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 mai 05, 08:23
Opprinnelig postet av Møklegård
Det som er poenget mitt, er at det bør finnes en plass til Ramberg på dette laget. Alt annet er sløseri med gode fotballspillere!


Heldigvis........

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 05, 10:08
se kampen i reprise på canal sport kl 15:30 :D bør ses. tenk å få høre trøkke til PH da :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 24 mai 05, 12:08
Opprinnelig postet av keiko
se kampen i reprise på canal sport kl 15:30 :D bør ses. tenk å få høre trøkke til PH da :D

Da tror jeg du blir skuffa... Var nesten umulig å høre PH på tv. Man hørte de så å si bare når man dro til med røde og hvite er de beste.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340