Løsnet det endelig??
Var det den forløsende kampen for Marcus? Det hadde jo vært drit kult for oss og ham. Trenger nok det mot TIL til mandag.
:ffk::ffk::ffk:
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Vi får håpe det...
Men om vi må spille mot et 2.div lag for at han skal skåre, blir det for dårlig.
Men om vi må spille mot et 2.div lag for at han skal skåre, blir det for dårlig.
..::FFK::..
håper selvtilliten kommer tilbake nå ihvertfall! så ut som han vokste i selvtillit ettter antal mål han scora mot gbk i dag ihvertfall:D
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Etter det jeg kunne se hadde FFK fremdeles elendig bevegelse uten ball, og til dels slapt press på ballfører.
Nivåforskjellen var imidlertid så stor at FFK vant sjøl med masse tabber og slapp innstilling.
Hvis Markus fikk noe ut av denne kampen må det være at det er lett å score mål, og at han ikke trenger å endre på noenting for å score, han må bare slappe av med hele greia og la ting skje automatisk.
Ikke rart vi har hatt svakt spell i det siste med så dårlig bevegelse uten ball.
Så vidt jeg kunne se var det bare de to bekkene våre som tok skikkelig initiativ til løp uten ball jevnlig. Enerly var også brukbar. Risholt var stillestående, og det var Simen også. Sjøl Koskela var i mye bevegelse i forhold til Brenne/Risholt i dagens kamp.
West trengte absolutt den ene omgangen idag, det tar litt tid før han er i godt slag.
Hvis McDonald ikke kommer på banen i en sånn kamp, når skal han da komme på banen, lurer nå jeg på. Drillo er *meeeget* konservativ i sine bytter, det må jeg kunne si. Vel, vel, vi er med i cuppen, og nå blir det vel Moss vi endelig skal slå.
Nivåforskjellen var imidlertid så stor at FFK vant sjøl med masse tabber og slapp innstilling.
Hvis Markus fikk noe ut av denne kampen må det være at det er lett å score mål, og at han ikke trenger å endre på noenting for å score, han må bare slappe av med hele greia og la ting skje automatisk.
Ikke rart vi har hatt svakt spell i det siste med så dårlig bevegelse uten ball.
Så vidt jeg kunne se var det bare de to bekkene våre som tok skikkelig initiativ til løp uten ball jevnlig. Enerly var også brukbar. Risholt var stillestående, og det var Simen også. Sjøl Koskela var i mye bevegelse i forhold til Brenne/Risholt i dagens kamp.
West trengte absolutt den ene omgangen idag, det tar litt tid før han er i godt slag.
Hvis McDonald ikke kommer på banen i en sånn kamp, når skal han da komme på banen, lurer nå jeg på. Drillo er *meeeget* konservativ i sine bytter, det må jeg kunne si. Vel, vel, vi er med i cuppen, og nå blir det vel Moss vi endelig skal slå.
Tror litt av problemet til marcus i år har vært at hele laget har blitt presset såpass tilbake. Dermed blir også marcus liggende for dypt og får ikke brukt kvalitetene sine foran mål. Om FFK greier og heve spillet sitt høyere opp på banen, så kommer nok marcus ringberg til å score mål igjen. Men for at det skal skje må midtbanen forbedre seg kraftig.
Engasjert hovedtribunist!
:eek::eek:Julekake, slik skal det lyde. :):):) Kan bare gi det bifall i enighet.;):rolleyes:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Syns både Asgeir og Julekake er inne på viktige (og riktige) momenter i forhold til hva som er FFKs problem i år. Både innstilling og bevegelse uten ball har vært alt for dårlig i år, særlig fra midtbanespillerne.
Dette må bedre seg, ellers bør både Simen og Roger få seg en tur på benken.
Dette må bedre seg, ellers bør både Simen og Roger få seg en tur på benken.
La oss selge hele laget!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914