Bør det kjøpes erstatter for Rajo
Han er ute i flere måneder og blir kanskje ikke helt frisk i år.
Bør det hentes inn en ny midtstopper, ala kvaliten til Rajo, eller holder det med Christian petersen som backup for Bora og Helland. Trondsen er jo skadet.
Synes vi skal leie inn en god midtstopper og ha Rajo som bonus hvis han blir frisk.
Bør det hentes inn en ny midtstopper, ala kvaliten til Rajo, eller holder det med Christian petersen som backup for Bora og Helland. Trondsen er jo skadet.
Synes vi skal leie inn en god midtstopper og ha Rajo som bonus hvis han blir frisk.
Bør hvert fall ikke legge mye ressurser (penger) i en stopper når vinduet åpner, ettersom det da vil gå på bekostning av forsterkninger fremover på banen som hvert fall jeg mener det er viktigere å prioritere...
Men siden Trondsen er mer skadet enn frisk, Piiroja skal opereres og vil bli uaktuell i lang tid fremover, samt at Helland også sliter med litt smårusk og er litt over middels skadeutsatt, så hadde det ikke gjort noe om man fikk inn et nytt alternativ.
På en annen side har FFK en veldig bred stall (spesielt har vi mange på midtbanen), og jeg tror ikke ledelsen ønsker å få inn så mange flere nye spillere på lønningslisten før noen går.
Men siden Trondsen er mer skadet enn frisk, Piiroja skal opereres og vil bli uaktuell i lang tid fremover, samt at Helland også sliter med litt smårusk og er litt over middels skadeutsatt, så hadde det ikke gjort noe om man fikk inn et nytt alternativ.
På en annen side har FFK en veldig bred stall (spesielt har vi mange på midtbanen), og jeg tror ikke ledelsen ønsker å få inn så mange flere nye spillere på lønningslisten før noen går.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Kanskje i form av lån, kjøpene må prioriteres fremover på banen
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Helland forsvinner trolig etter årets sesong, Trondsen er bare skadet, så jeg sier ja. Hadde veldig gjerne sett en unggutt ala Vidar Martinsen i FFK.
Men Costanza har et poeng... Vi har en bred stall, og da spesielt på midtbanen. Problemet i FFK er at mange av de på benken er "like gode" som de på banen. Det vi mangler er spillere som VIRKELIG skiller seg ut. Skulle gjerne hatt færre, men bedre, spillere på benken.
Men Costanza har et poeng... Vi har en bred stall, og da spesielt på midtbanen. Problemet i FFK er at mange av de på benken er "like gode" som de på banen. Det vi mangler er spillere som VIRKELIG skiller seg ut. Skulle gjerne hatt færre, men bedre, spillere på benken.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
to av spillerne våre forsvinner jo i hornseth og søderstjerna. Det bør skape rom for nye fremover på banen. men jeg ser gjerne at det da hentes andre spillertyper en de to. de har vi nemlig nok av. En ny stopper trengs om helland forsvinner og trondsen og raio forblir skadet. Ikke ellers. Ikke allerede i sommer ihvertfall.
Jeg ser helst at FFK bruker pengene på minst en god kantspiller, helst to, og kanskje en spiss om west også forblir skadet eller viikmae ikke blir. Men vi trenger ikke nye spisser heller om west kommer i form igjen og viikmae blir funnet god nok av trenerne. Kantspillere er hovedmangelen synes jeg.
Jeg ser helst at FFK bruker pengene på minst en god kantspiller, helst to, og kanskje en spiss om west også forblir skadet eller viikmae ikke blir. Men vi trenger ikke nye spisser heller om west kommer i form igjen og viikmae blir funnet god nok av trenerne. Kantspillere er hovedmangelen synes jeg.
Engasjert hovedtribunist!
Spillerne fra Costa Rica forsvinner vel også. De gidder vel ikke å sitte mer på benken
Hvis vi kjøper en erstatter for Raio nå, sitter vi igjen med for mange midtstoppere når alle blir friske.. kan bli et problem.
Tror det skjer noe stort til sommeren. Tror ikke det er bakover på banen det prioriteres nå. Skulle det ha blitt noen så er det i såfall Vidar Martinsen, han kan bruker fremover også.
Tror det kanskje er snakk om å kjøpe fri Kvisvik til sommeren! :cool:
Et eller annet stort skjer til sommeren skjer i allefall.. Ikke spør meg hvordan jeg vet..
Tror det skjer noe stort til sommeren. Tror ikke det er bakover på banen det prioriteres nå. Skulle det ha blitt noen så er det i såfall Vidar Martinsen, han kan bruker fremover også.
Tror det kanskje er snakk om å kjøpe fri Kvisvik til sommeren! :cool:
Et eller annet stort skjer til sommeren skjer i allefall.. Ikke spør meg hvordan jeg vet..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914