Øvre- og nedre-VG sving: sanger!
Ble medlem: 13 okt 03
Lagt til: 18 mai 05, 11:28
Jeg synes det var en veldig fin samkjøring mellom øvre og nedre VG sving på Ullevåll.
Jeg vurderer å prøve meg på Øvre neste gang. Da blir det rett oppe under taket og min vakre stemme kan få prege Ullevåll på en mer harmonisk og fin måte.
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 18 mai 05, 11:35
jeg derimot vurderer å gi meg.. tenker litt på dem hjemme og alt annet. Fin annledning nå vel.... Kan ikke bli bedre enn det vi fikk til på mandag så da er det kanskje lurt å gi seg mens "man er på toppen"...
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Ble medlem: 13 okt 03
Lagt til: 18 mai 05, 12:12
Klokan:
Jeg respekter det at du setter familien foran fotball. Takk for det du har tilført Plankehaugen, FFK og byen.
BBB!
Ble medlem: 04 nov 04
Lagt til: 18 mai 05, 13:54
Nei Nei og atter nei. Selv om vi laget et helv... leven mot enga må du fortsette Klokan. Uten deg og Dag kommer kun ett fåtall synge. Dere gjør en kanon jobb og deres engasjemang smitter over til mange som ellers ikke vil synge.
Stå på vi kan bli enda bedre.
Laget vårt, byen vår!!!!
Ble medlem: 01 nov 03
Lagt til: 18 mai 05, 13:59
snikksnakk. klart du skal fortsette zoran. ta med familien på kamp, så ordner dette seg enkelt.
på vinger over europa
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 18 mai 05, 14:21
Opprinnelig postet av Klokan
jeg derimot vurderer å gi meg.. tenker litt på dem hjemme og alt annet. Fin annledning nå vel.... Kan ikke bli bedre enn det vi fikk til på mandag så da er det kanskje lurt å gi seg mens "man er på toppen"...
ja der for du min sympati
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Lagt til: 18 mai 05, 14:34
Endret: 18 mai 05, 14:35
Opprinnelig postet av polvott
Nei Nei og atter nei. Selv om vi laget et helv... leven mot enga må du fortsette Klokan. Uten deg og Dag kommer kun ett fåtall synge. Dere gjør en kanon jobb og deres engasjemang smitter over til mange som ellers ikke vil synge.
Stå på vi kan bli enda bedre.
tror det er faktisk flere og yngre (he he) gutter som kan fortsette med dette. Plankehaugen skal trossalt ha en forsanger som kan følge med norge rundt og ikke bare til Oslo og nabolaget. Når det gjelder syngingen elelrs tror jeg at ting begynner å ordne seg nå av seg selv.
Dinamo Zagreb
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 18 mai 05, 20:56
Opprinnelig postet av Klokan
Kan ikke bli bedre enn det vi fikk til på mandag.
Stygg tanke Zoran. Vi har nettopp begynt. Om 1,5 år har vi minimum 1000 syngende på hjemmebane, på nye Fredrikstad stadion. Vi kan og SKAL bli mye bedre. På Ullevål hadde vi bare tidvis skikkelig trøkk, men vi tar med oss erfaringene videre.
Har ellers full forstelse av din prioritering av familielivet, jeg er i samme situasjon selv, og velger derfor bort flere av de lengre turene og "mindre viktige" kampene,i år.
Dersom dette fører til at andre tar over som "forsangere" er ikke det meg imot, moro å se noen kamper også:-)
Fredrikstad. Fredrikstad, aldri skal jeg svikte.....:D
Macka fra start!
Ble medlem: 28 sep 03
Lagt til: 18 mai 05, 21:16
Endret: 18 mai 05, 21:17
Familie er tross alt familie. En strålende ressurs har du i hvertfall vært. Husker jeg stod å lurte på hvem faen den gærningen som hang i gjerdet på Nadderud var. Men stemningen du fikk i gang og etter dette, viser at PH trenger gærninger som deg med hjertet på rette plassen. Og et sinnsykt engasjement. Men, det er tross alt i østlandsområdet vi trenger flest forsangere. På lengre turer er vi ikke så mange, og kanskje andre + Dag kunne ta seg av den biten? Det er i hvert fall et grunnlag for forhandlinger i heimen.........lykke til!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 18 mai 05, 21:24
Endret: 18 mai 05, 21:24
det der må du ikke gjøre...du og dag som har mye av æren for at plankehaugen er norges nest beste supportere i dag....må jo finnes en eller annen løsning du kan få til på dette??
Skal personlig komme å dra deg vekk fra kontorstolen på gustavsen når det er kamp...Må jo tross alt gå forbi der uansett når jeg er på vei hjem fra båtavdelinga der:D
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Ble medlem: 06 okt 04
Lagt til: 18 mai 05, 23:47
Om zoran gir seg, så foreslår jeg at vi alle følger etter... Hjem til zoran og stiller oss opp og synger helt til familien hans trygler han om å bli med på kamp igjen. Plankehaugen trenger zoran og dag og det blir veldig vanskelig og erstatte dem. Om ikke umulig.
Engasjert hovedtribunist!
Ble medlem: 08 mai 04
Lagt til: 18 mai 05, 23:55
har jo laga plattformer til Zoran og Dag på plankehaugen feltet nå som står klare til bruk....
Om Zoran vil bruke mere Tid på familie så bør det respekteres
ihvertfall er du en knakande kjekk gutt:)
forresten får du med deg noe av kampen Zoran? ser deg bare med ryggen til banen å får igang folket.....
+ hvordan rakk du å ta de bildene a?
mm supermann undercover tror jeg du er:)
ihvertfall en super herlig supporter:)
lykke til uansett valg gutten:)
Kristian
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 18 mai 05, 23:56
Er dette seriøst ment, Zoran? Du må ikke slutte! vi er jo ennå helt i startfasen. utviklingspotensiale er enormt, og snart må tusenvis av sangglade mennesker samkjøres og styres på den nye stadion. da er DU den rette, zoran. jeg har elsket og sett opp til ditt engasjement og stå-på-vilje fra første gang jeg så deg, nemlig på den omtalte nadderud-kampen. vi trenger helt klart slike som deg. du kjører på, og er aldri redd for å drite deg ut.
Så min oppfordring er soleklar: fortsett den enormt gode jobben du har startet på i plankehaugen, zoran!
Ja volim Dinamo Zagreb! ;)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 28 jun 03
Lagt til: 19 mai 05, 01:04
Du kan ikke gi deg nå Zoran! Moroa har så nettopp startet! Tenk deg om tre år på ny stadio i europacupen! Kommer til å få skryt av hele Europa!
Ære være plankebyen!
Lagt til: 19 mai 05, 09:50
Takk for støtte gutter , det varmer skikkelig. Som du sier Dag , det er greit vel at det trappes ned. Jeg har ikke sagt at jeg skal slutte å gå på kamper men synes det er greit at det er noen andre som tar seg av "felleskapet" Spessielt med tanke på at man må prioritere ting og tang og da er det spørsmål hva en rekker... Jeg synes det hadde vært greit å finne noen andre folk som vet at de kan fortsette med dette .
Dinamo Zagreb
Ble medlem: 14 apr 04
Lagt til: 19 mai 05, 12:24
Hei Zoran!! Sitter i varme Grand canaria,og setter colan i halsen! Du skal ikke gi deg,vi snakket om dette om lørdag, og jeg vet Plankehaugen trenger slike som deg og Dag,du og Dag må få alle, til å lære alle de nye sangene og så må vi lage en tekst på den sangen fra filmen :D
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 19 mai 05, 12:54
Skulle ikke du slutte å spille fotball for å prioritere familien ifjor da, Zoran... Uansett, vi trenger deg og Dag Jørund i alle kamper med mye folk. Vi overlever nok på døm lengre borteturene hvor det ikke er så mange å holde styr på, men enn så lenge trenger vi definitivt deres fenomenale drahjelp på hjemmekampene og døm store bortekampene på Østlandet! Du kommer helt sikkert til å dra på hjemmekampene uansett...og klarer du å holde deg unna hvis vi møter Enga på Ullevål i cupsemin...
Hva om vi spanderer ei flaske rødvin på Marianne hver kamp du er forsanger...hm...må finne på noe smart nå!!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Lagt til: 19 mai 05, 15:42
Klart jeg skal bli med på hjemmekamper og semien mot vålerenga men synes det er like greit at det er andre "faste" folk som kan overta min "rolle" på tribunen.
Dinamo Zagreb
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 19 mai 05, 17:25
vel, da syns jeg du skal plukke ut en rookie. så kan du være mentor til han fikser biffen sjæl:D
ps. ikke se på meg.hehe
06/10/2024 22:02 | 2001f914