gratulerer plankehaugen
Opprinnelig postet av mr_max
.... + det å ta etter klanen med kom igjen Enga
Så gjennstår det bare at halve feltet skjønner at vi skal synge høyere og høyere i volum, ikke toner.
Det var 2-3 stykk bak meg som låt som kastratsangere hver gang DJ pekte mot himmelen :D
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ellers er det veldig moro at vi kan fornye oss med små enkle grep, f.eks vuggesangen og økt volum/høyere toner på rop osv. På denne måten blir det litt mer trøkk, spesielt etterhvert som folk blir lei av å synge de samme sanger og rop hele tiden.
Hyggelig sagt Keiko, takk for det.
Macka fra start!
Opprinnelig postet av Kristian B
ehm... Keiko: Forelska?? :pOm jeg er forelska i dag. det var jo klokt å komme med, men jeg vil bare si at det finnes veldig få personer som dag.
Du for prøve å vise deg som dag vett du Kristian B så skal jeg bedømme deg :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
ehm... Keiko: Forelska?? :pOm jeg er forelska i dag. det var jo klokt å komme med, men jeg vil bare si at det finnes veldig få personer som dag.
Du for prøve å vise deg som dag vett du Kristian B så skal jeg bedømme deg :D
Jeg skal si deg det keiko, at Kristian B, han er skikkelig type han æv.:p
Joda, skal nok ha en oktav eller to til å gå på tror jeg, men kastrat-sang er ikke akkurat min sterke side ....
På den annen side, så pleier volumkontrollen å stå ganske høyt allerede første gang, så det er kanskje enklere å ta et grepa tak i ballene slik at sølvgutt-stemmen kommer frem :D
Også bør vi helst ikke synge fortere og fortere, det skjedde også.
Så konklusjonen blir da : Samme tempo og høyere toneleier da med andre ord.
Er dog litt i tvil om det blir noe særlig trøkk igjen i stemmen dersom sølv-gutt-toner skal fremskaffes.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Men her snakker folk om oktaver. En oktav er det samme som 12 halvtoner og det blir nok litt rikelig. Da må nok de fleste på feltet kastreres, for å få til det.
Det Plankehaugen gikk opp sist var ca. en halv tone og det er veldig effektfullt. Veldig bra!!:D
FFK på toppen i 2005
Er ikke så værst du heller Stadion.
:cool:
Pættærnæ døm hang og slang!!
Keiko: Hehe, slapp av:D.om du vet hvem jeg er må du da se at jeg slapper av :D :D
Er ikke så værst du heller Stadion.
:cool:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Bilde
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Høres forferdelig ut. Man trenger ikke å dra ut Fredrikstad navnet på den måten. Fra nå av håper jeg alle svarer med heia heia Fredrikstad! Som det står skrevet, låter mye bedre!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914