VIF-FFK
Savner målsjanser, men et poeng i oslo var bra. Heldige eller ikke heldige..et poeng..og nå kommer 3 letteERE kamper..
Håper å få se målsjanser ;=)
---------------------------
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Når det er sagt så blir det ingen enkle kamper i år, så jeg gleder meg over hver poeng som legges til på tabellen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Men syns at forsvaret var veldig bra, men som Drillo sa; det ble lite framover.
Men uavgjort mot en av gullfavorittene på bortebane er ikke dårlig syns jeg.
Nå har vi 4 av 6 poeng på bortebane mot gullfavortittene.
FFK til Royal League
Og...-det er soleklar straffe!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Men når først enga fikk det gule så fikk de det på noe som var frispark men ikke noe mer enn det.
Fredd
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Fredd
Synes vår kjære venn i sort gjorde en elendig kamp. I 80 min valgte han å blåse for enga. . Han dømmte konsekvent mot FFK.
helt uenig, synes han dømte veldig bra, noe er det selvfølgeli å sette fingeren på men sånn blir det alltid, det skulle vært straffe bl.a. Å si at dommeren dømte MOT ffk i store deler av kampen er også helt feil, han dømte fifty-fifty som regel bortsett fra at han var litt mer slepphendt med korta mot ffk en vif.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Det ser ut for meg som om vi er mer og mer med spillemessig, og det liker jeg. Bortsett fra 20 minutter i 2ndre omgang er vi helt på høyde med VIF (som tross allt er tippet gull) på Ullevål.
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Bl.a hvordan han og linjemennene flere ganger i 2.omg. dømte korrekt for offside mot VIF, og også hvordan han dømte frispark til Bora innenfor 16m.
Hadde dette vært andre veien hadde nok flere i dag også kalt dette straffe.
West situasjonen vil jeg ikke uttale meg om, siden jeg satt/stå på VG tribunen.
Selvsagt også enkelte små feil, men totalt meget bra dømming.
Når det gjelder kampen så synes jeg FFK gjorde en bra kamp, hevet seg flere hakk fra Brann og Odd kampene.
Men størst ære til midtstopperne og framfor noen Steinar som reddet poenget med flere gode redninger.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Synes vår kjære venn i sort gjorde en elendig kamp. I 80 min valgte han å blåse for enga. . Han dømmte konsekvent mot FFK.
helt uenig, synes han dømte veldig bra, noe er det selvfølgeli å sette fingeren på men sånn blir det alltid, det skulle vært straffe bl.a. Å si at dommeren dømte MOT ffk i store deler av kampen er også helt feil, han dømte fifty-fifty som regel bortsett fra at han var litt mer slepphendt med korta mot ffk en vif.
Enig i at dommeren var av de bedre iår.
Om det stemmer at vg gir bora og helland dårlig,byner jeg å lure..
Hoås derimot syns jeg var,i likhet med de siste kampene hans,veldig svak.
Ramberg var meget god i første.Forsto ikke helt hvorfor han ble plukka av.
Tror tiden også kan være inne for pettersen snart..Han gjorde et meget godt innhopp siste kamp han spilte.
Ringberg er tyngre og tyngre .Når han skulle forsere mot mål i første omgang,ga han nærmest opp og kælva ballen videre uten å nå frem.Vitner ikke om selvtillit
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Bora og Helland var ikke dårlige. Peters bør komme inn snart. Synes Hoås og til dels Enerly ikke presterer for tiden. Kan få inn mer sultne spillere som Kosso og Peters.
Fredd
Men jeg synes vi spilte til godkjent igår jeg. Møtte en mye bedre motstander og regnet med å bli utspilt, men vi gjorde oss fortjent til et poeng gjennom god innsats. Vålerenga var best, men de kjørte ikke over oss, som det står i alle osloavisene.
Forresten så ble FFK mye dårligere etter at west kom inn. Det var etter det Vålerenga tok over helt. Vi mistet trykket på midtbanen og alt vi prøvde på fremover var å finne west. Vålerenga kunne dekket han opp med sju mann og vi hadde fortsatt forsøkt og spille på han. Uansett håpløst å ta ut ramberg. Synes han var bestemann utenom forsvarsfireren igår.
Engasjert hovedtribunist!
Sørlie
Blixt - Helland - Bora - Berth
Peters/Wiig - Hans E. - Risholt - Brenne
Viikmae - West.
Mener dette hadde vært en spennende oppstilling.
Fredd
Markus kan kanskje få en pause snart. Kanksje prøve en 4-4-2:hvorfor setter du ut enerly da ?
Sørlie
Blixt - Helland - Bora - Berth
Peters/Wiig - Hans E. - Risholt - Brenne
Viikmae - West.
Mener dette hadde vært en spennende oppstilling.
ellers er jeg enig
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Kent
Ifølge VG var Bora og Helland 2 av de dårligste på banen! Heia VG!!!
ALLE (med unntak av VG) så at FFK hadde et solid og trygt forsvarsspill i går. Selvfølgelig slapp VIF til med noen sjangser, med hvilken motstander nekter dem det på Ullevål? De som så kampen på TV, sa at Scheie flere ganger trakk fram FFK bakre firer. Bora var sjef i går, tok ut Steffen Ivesen stort sett gjennom hele kampen. Hellan var også stor. Jeg er dritt lei å lese VG`s referater, de er drit dårlige. Jeg kjøper aldri VG mer, de er håpløse. Håper flere lar den blekka stå igjen i avisstativet..
Opprinnelig postet av Patrioten
Markus er vel ikke all verden han heller, greit han kjemper, men en spiss skal score mål, noe han ikke har gjort på 7 kamper. Derfor ut med Ringberg, inn K Vikm.
Jeg begynner å bli lei all denne kjeftinga på Ringberg her inne. Har greid å holde med tyst inntil nå, men siden jeg var på Ullevaal i går synes jeg at jeg kan uttale meg denne gang: Hvis man fulgte med den kampen ser man hvor utrolig mye juling Markus får som ensom spiss. Midtstopperne til VIF var knallhardt på ham hele tida, og gav ham fryktelig lite spillerom. Greit nok: han er ikke i toppform. En Markus i toppform hadde putta etpar mål per nå til tross for den knallharde oppassinga, men jeg skulle like å se hvilken spiller i FFKs tropp som skulle fylle Markus` rolle bedre enn Markus selv.
Dette blir å gjenta det som mange andre har skrevet før, men skitt la gå: Markus får _alt_ for liten støtte fra midtbanen! Eventuelt fra en andre spiss i et to-spiss-system. Han jobber og sliter, men det hjelper jo ingenting om han vinner en ball eller to når ingen hjelper ham! Når midtbanen begynner å fungere - og jeg synes jeg så flere bra tegn i 1.omgang i går - vil også måla komme.
Men igjen: hvem skal ta Markus` plass der framme? Jeg tror Hoås blir for veik til en slik jobb. Og skal vi bruke Viikmae eller West må vi spille på en helt annen måte.
Bjørn Jervell Hansen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914