Hva Faen driver NFF med ?
Det er sykt å straffe huslker for at han klødde Peter Wern på Ryggen.. Dommeren da skal han gå fri.. dette er ikke rettferdig som ting bør være
To kamper for Hulsker Å dette er vel video dømming.. ja vel da går jeg ut fra at NFF Vil ha Video dømming.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hulsker slo Werni i ryggen og fortjener å bli straffet for det. Er forsåvidt enig i at Kippe muligens burde blitt straffet for å ødelegge kneet til Steinar, men til kippe sitt forsvar så var ihvertfall det en kampsituasjon.
Å slå en motspiller i ryggen mens ballen er i spill et helt annet sted er veldig feigt og stygt! (Egentlig ikke pent å slå uansett.....:rolleyes: )
Men det skal bli spennende å se om det blir flere saker som blir etterforsket utover i sesongen eller om dette var et engangstilfelle.
Opprinnelig postet av JJunior
Du kan ikke helt sammenligne denne saken med saken til Tor. Tor ble skadet i dueller og hadde litt av skylden selv med måten han headet på i duell nummer to.kaller du det slå.. Herre gud da lurer jeg på hva du kaller det viking spilleren gjordet for det sa du ingen ting om..klø sier jeg
Hulsker slo Werni i ryggen og fortjener å bli straffet for det. Er forsåvidt enig i at Kippe muligens burde blitt straffet for å ødelegge kneet til Steinar, men til kippe sitt forsvar så var ihvertfall det en kampsituasjon.
Å slå en motspiller i ryggen mens ballen er i spill et helt annet sted er veldig feigt og stygt! (Egentlig ikke pent å slå uansett.....:rolleyes: )
Men det skal bli spennende å se om det blir flere saker som blir etterforsket utover i sesongen eller om dette var et engangstilfelle.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 10 mai 05, 20:54
Endret: 10 mai 05, 20:55
ja, de to andre situasjonene du nevner burde også gitt karantener, men jeg synes det er positivt at NFF tar ansvar! Endelig! JA TIL SLIK VIDEODØMING!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Til fredrikstadpatriot
straff ikke kun en slik som NFF gjør. gi også viking spilleren straff. Å ser du det hulsker gjordet så galt burde viking spilleren få 4 kamper p.g.a. mer alvor en hulsker sin
Sigurdsson fikk straffen der og da, dvs gult kort av dommeren under kamp og dermed kan ikke NFF (påstår de) straffe spilleren før en evt. regelendring. Dette har vært påpekt hundre ganger i media. Det blir litt feil om de skal overprøve dommeren i alle situasjoner.
Hulsker sitt slag (det var faktisk et slag, selv om det var løst), så ikke dommeren og dermed kan NFF straffe spilleren på bakgrunn av videodømming.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av keiko
jeg skjønner poenget, men forsatt oppgitt
Det er det lov å være, men man kan ikke akkurat klage på NFF for dette. Straffen til Hulsker er helt grei. Ville vært merkelig om han skulle slippet helt unna med dette. Man kan ikke la være å straffe en spiller pga en annen slipper unne.
I Sigurdsson-saken, som allerede nevnt, var hendene til NFF bundet. Selv tror jeg det bare er piss. Om de faktisk ville straffe ham, så er det helt sikkert mulig å finne et eller annet smutthul / overprøve regelboka og bruke sunn fornuft.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av keiko
kaller du det slå.. Herre gud da lurer jeg på hva du kaller det viking spilleren gjordet for det sa du ingen ting om..klø sier jeg
Spiller ingen rolle "Slag eller forsøk på slag..." skal straffes med utvisning og dertilhørende karantene. At NFF faktisk straffer i ettertid er positivt, bare synd at dem ikke gjør det oftere.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 11 mai 05, 03:53
Endret: 11 mai 05, 03:55
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er litt enig med Rekdal i denne saken, og det sier jeg selv om jeg har ufattelig lite til overs for Hulsker. Situasjoner som dette inntreffer i nesten hver kamp. Det var unødvendig av Hulsker, men ikke så voldsomt stygt som alle skal ha det til, og det kan virke som at NFF har gått ut - nærmest vilkårlig - for å statuere et eksmpel om at de ikke er handlingslammet. Problemet er at det blir veldig lite konsekvent. Hadde jeg som dommer sett denne situasjonen i kampen, ville jeg gitt gult kort. Etter mye mediestyr og fordi tv-kameraene "tilfeldigvis" fanget opp denne situasjonen, så ble det altså 2 kampers karantene. Unødvendig, spør du meg.
Den er jeg helt enig i. Er usporstlig og dumt av Hulsker, men om dommeren hadde sett den så tviler jeg på at han hadde gitt noe annet enn gult kort. At NFF reagerer så kraftig som de har gjort tror også jeg at grunner i et behov om å fremstod handlekraftig, spesielt etter Sigurdsson episoden.
Lenge leve "hjørnet"!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 11 mai 05, 08:17
Endret: 11 mai 05, 08:19
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Tror ikke det hadde skjedd med f.eks Riseth og Rosenborg.
Ellers totalt enig med Constanza.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914