FFKs spisser skuffer
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ellers var det veldig bra at Viikmae fikk et mål igår tror jeg, bra for selvtilliten hans...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Jeg har ihvertfall ikke sett noen tegn på at han er en bedre spiss enn Ringberg......
Spørsmålet er vel hvem av Ringberg og Viikmae som er best med West på banen. Jeg er ikke i tvil, og er overbevist om at tiden vil vise at svaret er Viikmae, han har fart, er bedre teknisk og vinner flere hodedueller enn Ringberg, til tross for at han er litt lavere enn Ringberg.
Spørsmålet er jo også om hvor lenge Drillo vil plassere Hoås på venstreving. Sikkert inntil Mc Donald eller Tarek er modne for den plassen. For Hoås er sikkert også mye bedre som spiss, sammen med West!!!
Kan ikke skjønne at folk sier at FFK`s spisser skuffer.
Ringberg har skuffet i år, men har sikkert også mye å gå på og er kanskje også hemmet av sin ankelskade. Men da bør også han vente til han er 100 % iorden og først bevise på B-laget at han er der han skal være formmessig.
FFK på toppen i 2005
Kan jo hende de flytter opp Hoås som spiss med West i 442 og...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Mot de fleste midtstoppere i tippeligaen kommer Ringberg til kort, rett opg slett fordi han ikke er tøff nok kroppslig, han kommer ikke opp, når han blir markert tett.
Se på West, hvor høyt han kommer opp, tiltross for tett markering.
FFK på toppen i 2005
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914