Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs spisser skuffer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 mai 05, 16:36
Øyvind Hoås, Kristen V, Markus R, har scoret to mål på seks kamper, det er for dårlig

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 mai 05, 16:42
gi dem hjelp.. ingen av dem du snakker om for hjelp fra F.eks kant eller slikt.. hoås har spilt mittbane og kristen på kant meg ringberg på topp.. hadde vi hatt en real v. kan kunne ting blitt bedre. Kristen er nok en bedre spiss en ringberg tror jeg.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 10 mai 05, 16:50
Håper og tror at Ringberg vil bli mye bedre når han får spille sammen med west...det fungerte jo til tider veldig bra ifjor...

Ellers var det veldig bra at Viikmae fikk et mål igår tror jeg, bra for selvtilliten hans...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 10 mai 05, 16:54
Ut fra det jeg har sett av Vikmae virker han som en helt grei spiss, men ikke noe mer.....

Jeg har ihvertfall ikke sett noen tegn på at han er en bedre spiss enn Ringberg......

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 mai 05, 17:18
I likhet med Ringberg, så vil Viikmae bli mye bedre med West ved sin side. Alle spisser vil bli det, fordi hele forsvaret jakter på en Brian West i form!!!!!

Spørsmålet er vel hvem av Ringberg og Viikmae som er best med West på banen. Jeg er ikke i tvil, og er overbevist om at tiden vil vise at svaret er Viikmae, han har fart, er bedre teknisk og vinner flere hodedueller enn Ringberg, til tross for at han er litt lavere enn Ringberg.

Spørsmålet er jo også om hvor lenge Drillo vil plassere Hoås på venstreving. Sikkert inntil Mc Donald eller Tarek er modne for den plassen. For Hoås er sikkert også mye bedre som spiss, sammen med West!!!
Kan ikke skjønne at folk sier at FFK`s spisser skuffer.
Ringberg har skuffet i år, men har sikkert også mye å gå på og er kanskje også hemmet av sin ankelskade. Men da bør også han vente til han er 100 % iorden og først bevise på B-laget at han er der han skal være formmessig.

FFK på toppen i 2005

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 10 mai 05, 17:27
Endret: 10 mai 05, 17:28
Kan ikke si meg enig i at Viikmae vinner flere hodedueller enn Ringberg. Kanskje igår, men da var jo Ringberg tydelig ikke i form, hverken med hodet eller føttene...
Kan jo hende de flytter opp Hoås som spiss med West i 442 og...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 mai 05, 17:48
Det er ikke kun igår at Ringberg har problemer i hodedueller, HectorFFK.

Mot de fleste midtstoppere i tippeligaen kommer Ringberg til kort, rett opg slett fordi han ikke er tøff nok kroppslig, han kommer ikke opp, når han blir markert tett.
Se på West, hvor høyt han kommer opp, tiltross for tett markering.

FFK på toppen i 2005

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 mai 05, 18:12
jeg innbiller meg at vikmae er bedre til å putte enn ringberg.. men har ikke sett nok til å vite.. men synes generelt at ringberg er altfor lite bestemt/alt for puslete i avslutningene sine. snakker generelt, ikke bare det jeg har sett i år

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 mai 05, 18:23
Endret: 10 mai 05, 18:23
Litt historieløst å si at Ringberg er lite bestemt i avslutningene, når statistikken sier at han har scoret over 50 mål på litt over 70 kamper i FFK, og han tar ikke straffer. Men akkurat NÅ mangler han nok litt selvtillit/flyt i slike sitiuasjoner, og de to siste kampene har han også tydelig vært hemmet av skaden sin.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 mai 05, 18:28
han scorer mye på hodet da:D hehe. både enig og uenig..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914