foran enga kampen
vi burde egentlig bue hver gang hulsker har ballen. skam for fotballen.
kan jo skrike "hollywood" eller no, hver gang han har ballen.
ellers noen gode forslag?? de typiske "narko og rotte" ropene er vel litt utbrukte. uansett ++ for nye kreative ting å rope..
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Vi blir antagelig 6000 fra Fredrikstad mot 18000 fra Oslo, i utgangspunktet blir det rått parti.
Det vi absolutt ikke bør gjøre er å bruke energi på å slenge dritt til Klanen, da taper vi tribunekampen og det gir heller ikke vårt eget lag noen støtte.
Dersom vi skal ha noen mulighet til å bli nogenlunde jevnbyrdige mot Klanen, så må vi konsentrere oss om å bruke våre egne kamprop og sanger, få med flest mulig på dem, og helst bruke samme sangen i opptil 5 minutter, for at flest mulig kan henge seg på.
Men vi bør variere med flere sanger og ikke kun bruke "For Fredrikstad jeg synger Høyt" hele tiden, det blir kjedelig.
Nå vil vi fylle både øvre og nedre del av VG svingen og det vil bli utrolig vanskelig å få hele VG svingen til å fungere sammen.
Derfor vil jeg foreslå at Plankehaugen planlegger denne kampen grundig på forhånd for å se på hvordan dette kan organiseres slik at vi også kanskje kan vinne kampen på tribunen. :D:D
FFK på toppen i 2005
det jeg tror er det beste er om en hard kjerne på 15-20 personer står i midten og drar igang sangene, mens Zoran og Dag står på hver sin side/ytterkant og får med folka der på sangene som blir dratt i gang i midten. på den måten er brått hele vg nedre med og synger. jeg håper at også vg øvre henger seg på sangene. det beste hadde vært å hatt noen til å dra igang/koordinere folket der også, men vi har desverre ikke flere enn zoran og dag..
det er superviktig at sangene går om igjen flere ganger. ikke bare "når ballen rullær", "vi synger for fredrikstadlaget" og "for fredrikstad jeg synger høyt", men også alle de andre sangene som vanligvis synges bare et par ganger.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
kunne jo tatt i bruk hjelpe midler som ropert for å få igang alle på engang.
åsså har vi de forhatte trommene da;) syns trommer hadde fungert veldig bra jeg på noen sanger. ikke skyt meg for det da;)
fredrikstad, stjernen og liverpool for altid:)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Drillo
hadde vært kult å prøvd det på et par sanger.
bynt i det små med "fredrikstad bang bang bang"
så kunne vi sett åssen det fungerte lissom.:)
Fredd
1. Sangfolket samlet på midten, og det kreves at dette styres av noen, feks Dag og Zoran. Dette må da respekteres av alle.
2. Zoran og Dag pluss et par andre drar i gang på kantene.
3. Det MÅ være noen som drar i gang de på øvre VG-sving også. De er der også for å synge, og de vil ha den beste akkustikken. Personlig synes jeg at sangfolket og de som liker å synge burde stå på ØVRE VG-SVING.
Nå er det ikke slik, men vi må bruke potensialet fullt ut her også.
4. Personlig spiller det ingen rolle hvilken sang vi synger, men det er viktig at vi synger de som fungerer best.
Opprinnelig postet av hedvalen
bynt i det små med "fredrikstad bang bang bang"
vær så snill,spar meg....Kommer til å legge det rykte plankehaugen har totalt i ruiner,vil vi virkelig bli som Molde supporterne?Neppe!!Bør heller konsentrere oss om å få et skikklig trykk på de sangene vi har med stemmen,hadde faktisk vært noe annet hvis vi hadde visst at vi ikke kunne synget ut andre supporterklubbene i norge på tribunen,men det kan vi jo med de fleste...:ffk:
Drillo
er en kjent sak at fulle folk synger, det kommer nok til å være noen av dem på øvre del også, men hvor bra det blir får tiden vise. vet om et par som har fått billett på øvre del å de skal synge for full hals.
4. Personlig spiller det ingen rolle hvilken sang vi synger, men det er viktig at vi synger de som fungerer best.
helt enig med denne må synge sanger som fungerer som det er trøkk i.
Opprinnelig postet av Fredd
Er ikke noe poeng i å ta opp kampen mot klanen nei.
Hva med en sjarmoffensiv? "Vi vil se Klanen vinke" f.eks. før kampen begynner. Tipper den vil være overraskende ;)
Opprinnelig postet av Jon
Opprinnelig postet av Fredd
Er ikke noe poeng i å ta opp kampen mot klanen nei.
Hva med en sjarmoffensiv? "Vi vil se Klanen vinke" f.eks. før kampen begynner. Tipper den vil være overraskende ;)
Det hadde vært konge. :D:D:D
Selv skal jeg være på øvre. Blir nok litt sang der også. Jeg skal synge i hvertfall.
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914