Husk meg
Brukernavn
Passord

foran enga kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 09 mai 05, 23:45
burde vi ikke klekke ut noe kreativt/kult å slenge til klanen?? de kommer helt sikkert til å skrike "bønder" og hvis de er teite "rykker ned"..

vi burde egentlig bue hver gang hulsker har ballen. skam for fotballen.

kan jo skrike "hollywood" eller no, hver gang han har ballen.

ellers noen gode forslag?? de typiske "narko og rotte" ropene er vel litt utbrukte. uansett ++ for nye kreative ting å rope..

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 09 mai 05, 23:50
Kan vi ikke prøve med Heia Fredrikstad a, og drite helt og fullt i klanen..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 09 mai 05, 23:51
joda. vi skal det og:)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 10 mai 05, 01:06
hadde vært kult å fått til noen rop mot dem,må jo ta igjen:D

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 mai 05, 01:50
Synes det hadde vært mye kulere å fått til alle våre egne sanger, både nye og gamle.

Vi blir antagelig 6000 fra Fredrikstad mot 18000 fra Oslo, i utgangspunktet blir det rått parti.

Det vi absolutt ikke bør gjøre er å bruke energi på å slenge dritt til Klanen, da taper vi tribunekampen og det gir heller ikke vårt eget lag noen støtte.

Dersom vi skal ha noen mulighet til å bli nogenlunde jevnbyrdige mot Klanen, så må vi konsentrere oss om å bruke våre egne kamprop og sanger, få med flest mulig på dem, og helst bruke samme sangen i opptil 5 minutter, for at flest mulig kan henge seg på.
Men vi bør variere med flere sanger og ikke kun bruke "For Fredrikstad jeg synger Høyt" hele tiden, det blir kjedelig.

Nå vil vi fylle både øvre og nedre del av VG svingen og det vil bli utrolig vanskelig å få hele VG svingen til å fungere sammen.
Derfor vil jeg foreslå at Plankehaugen planlegger denne kampen grundig på forhånd for å se på hvordan dette kan organiseres slik at vi også kanskje kan vinne kampen på tribunen. :D:D

FFK på toppen i 2005

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 10 mai 05, 02:05
Endret: 10 mai 05, 02:07
Faktisk enig i alt Snæbbussaristokrat 1 sier. Dette må planlegges nøye på forhånd for at det skal bli best mulig. Det jeg lurer på er hvordan Klanen klarer å få en hel langside til å synge samstemt? da må jo vi klare det med en kortside..?

det jeg tror er det beste er om en hard kjerne på 15-20 personer står i midten og drar igang sangene, mens Zoran og Dag står på hver sin side/ytterkant og får med folka der på sangene som blir dratt i gang i midten. på den måten er brått hele vg nedre med og synger. jeg håper at også vg øvre henger seg på sangene. det beste hadde vært å hatt noen til å dra igang/koordinere folket der også, men vi har desverre ikke flere enn zoran og dag..

det er superviktig at sangene går om igjen flere ganger. ikke bare "når ballen rullær", "vi synger for fredrikstadlaget" og "for fredrikstad jeg synger høyt", men også alle de andre sangene som vanligvis synges bare et par ganger.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 10 mai 05, 10:22
Enig med dere gutta. Spessilet det med gruperinger. Vi må ikke gjøre feil som mot lyn hvor hele harde kjernen flokket seg oppe i hjørnet og kjørte si eget løp .

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 10 mai 05, 15:39
Endret: 10 mai 05, 15:50
hva med å få igang rød og hvite mellom nedre og øvre del da?
kunne jo tatt i bruk hjelpe midler som ropert for å få igang alle på engang.
åsså har vi de forhatte trommene da;) syns trommer hadde fungert veldig bra jeg på noen sanger. ikke skyt meg for det da;)

fredrikstad, stjernen og liverpool for altid:)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 mai 05, 01:49
faktisk ganske enig i begge tingene hedvalen sier. ropert tror jeg er et must når vi er så mange som skal synge samtidig. når det gjelder trommer har jeg tidligere vært skeptisk, men etter å ha hørt kanarifansen har jeg skifta mening. de har begynt med tromme på noen av sangene i år, og det høres helt rått ut!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mai 05, 01:52
Trommer hører ikke hjemme på fotballbane....stemmen skal brukes da:ffk:

Drillo

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 11 mai 05, 10:27
det som er med trommer er at det har en effekt som drar med seg flere.
hadde vært kult å prøvd det på et par sanger.
bynt i det små med "fredrikstad bang bang bang"
så kunne vi sett åssen det fungerte lissom.:)

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 mai 05, 10:37
Synes også at når spillerene på motstanderlaget ropes opp så kan vi synge i steden for å pipe. Er ikke noe poeng i å ta opp kampen mot klanen nei. Men vi satser på å gjøre et godt inntrykk på de. Noen kamerater av meg som er med i klanen var imponert i fjor.

Fredd

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 11 mai 05, 11:42
For at dette skal bli best mulig må vi gjøre noen grep.

1. Sangfolket samlet på midten, og det kreves at dette styres av noen, feks Dag og Zoran. Dette må da respekteres av alle.

2. Zoran og Dag pluss et par andre drar i gang på kantene.

3. Det MÅ være noen som drar i gang de på øvre VG-sving også. De er der også for å synge, og de vil ha den beste akkustikken. Personlig synes jeg at sangfolket og de som liker å synge burde stå på ØVRE VG-SVING.
Nå er det ikke slik, men vi må bruke potensialet fullt ut her også.

4. Personlig spiller det ingen rolle hvilken sang vi synger, men det er viktig at vi synger de som fungerer best.

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 11 mai 05, 11:44
Opprinnelig postet av hedvalen

bynt i det små med "fredrikstad bang bang bang"

vær så snill,spar meg....Kommer til å legge det rykte plankehaugen har totalt i ruiner,vil vi virkelig bli som Molde supporterne?Neppe!!Bør heller konsentrere oss om å få et skikklig trykk på de sangene vi har med stemmen,hadde faktisk vært noe annet hvis vi hadde visst at vi ikke kunne synget ut andre supporterklubbene i norge på tribunen,men det kan vi jo med de fleste...:ffk:

Drillo

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 11 mai 05, 13:02
er enig med at det ikke høres så godt ut med molde supporterne. men vi er ikke molde supporterne er vi? hvis du har hørt på litt større supportergjenger så hører du at det er noe helt sinsykt trøkk på tribunen, å da over hele stadion som da blir med. se på kamper litt nedover i europa der brukes ofte trommer. se på en portsmouth kamp, det er bare helt rått å høre på tven.

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 11 mai 05, 13:08
[quote=Jonek]3. Det MÅ være noen som drar i gang de på øvre VG-sving også.

er en kjent sak at fulle folk synger, det kommer nok til å være noen av dem på øvre del også, men hvor bra det blir får tiden vise. vet om et par som har fått billett på øvre del å de skal synge for full hals.

4. Personlig spiller det ingen rolle hvilken sang vi synger, men det er viktig at vi synger de som fungerer best.

helt enig med denne må synge sanger som fungerer som det er trøkk i.

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 11 mai 05, 13:13
Opprinnelig postet av Fredd
Er ikke noe poeng i å ta opp kampen mot klanen nei.

Hva med en sjarmoffensiv? "Vi vil se Klanen vinke" f.eks. før kampen begynner. Tipper den vil være overraskende ;)

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 11 mai 05, 13:40
"vi vil se klanen vinke" hehe det hadde vært helt rått:D det må vi seriøst gjøra:D

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 mai 05, 13:49
Opprinnelig postet av Jon
Opprinnelig postet av Fredd
Er ikke noe poeng i å ta opp kampen mot klanen nei.

Hva med en sjarmoffensiv? "Vi vil se Klanen vinke" f.eks. før kampen begynner. Tipper den vil være overraskende ;)

Det hadde vært konge. :D:D:D

Selv skal jeg være på øvre. Blir nok litt sang der også. Jeg skal synge i hvertfall.

Fredd

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 11 mai 05, 14:02
du får dra igang øvre delen du vettu fredd:D

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914