Feiging? Eller?
Så leter og leter mann for å finne fram til de enkelte feil som er blitt gjort av "pipeblåseren".
Selvsagt gjorde dommeren enkelte feil, men likevel en av de bedre dommerne på stadion de seinere åra.
Kort til Sæternæs , enig dersom dommeren tidlig hadde valgt å markere en streng linje. Men samtidig rom for at dette kan diskuteres.
Synes faktisk den største feilen dommeren gjorde var å ikke gi gult kort til Drillo, som hadde en meget ufin og unødig reaksjon.
Dette provoserer sikkert, men skulle likt å høre hva dere synes om Drillo sin oppførsel.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Julekake
Og noen støtter costanza uansett hva han skriver :D
Hehe, say no more!!
Dommeren var som norske dommere flest, ikke noe særlig.
Men han utmerket seg ikke i negativ forstand i forhold til de andre dommerne vi har sett i år synes jeg.
Synes faktisk kameraten til Costanza, Brage Sandmoen(?) ikke var så værst den kampen han dømte oss jeg!
:o
Pættærnæ døm hang og slang!!
Roy Helge Olsen skal for øvrig dømme mot Enga 16. mai. Synes han har vært veldig bra de par siste årene (i motsetning til tidligere). Så det blir nok bra! Heldigvis slipper vi Ditlefsen i den kampen :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Så det blir nok bra! Heldigvis slipper vi Ditlefsen i den kampen :)
ja,takk gud for det...makan til enga dommer ska man lete lenge etter...enga supporterne sier det jo selv at han er det...i hvertfall de jeg har snakka med
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914