Husk meg
Brukernavn
Passord

Feiging? Eller?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 11 mai 05, 09:53
Endret: 11 mai 05, 09:55
Det denne saken egentlig koker ned til , er vel at enkelte liker å ha en syndebukk for ett surt tap.
Så leter og leter mann for å finne fram til de enkelte feil som er blitt gjort av "pipeblåseren".
Selvsagt gjorde dommeren enkelte feil, men likevel en av de bedre dommerne på stadion de seinere åra.
Kort til Sæternæs , enig dersom dommeren tidlig hadde valgt å markere en streng linje. Men samtidig rom for at dette kan diskuteres.
Synes faktisk den største feilen dommeren gjorde var å ikke gi gult kort til Drillo, som hadde en meget ufin og unødig reaksjon.
Dette provoserer sikkert, men skulle likt å høre hva dere synes om Drillo sin oppførsel.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 11 mai 05, 11:39
Vel,var jo en klaaaar corner så skjønner at han gikk bort for å "si ifra da". Den dommeren hadde gjort mye rart utpå der før denne cornersituasjonen...Men drillo hadde vel neppe gjort dette om det var 0-0 og det samme hadde skjedd,ren frustrasjon..

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 11 mai 05, 12:55
kan være med på at han var konsekvent ukonsekvent... At han brukte 83 minutter på å huske hvor han hadde lagt sitt gule kort skjønner jeg ikke, det var ren skjer flisespikkeri sånn kampen utviklet seg... når han har latt andre og mer graverende forseelser passere, samt at han ved gjenntatte anledninger har hatt mulighet til å gi kort for "sabotasje", så blir det for dumt å markere seg overfor Sæternes... men dømt er dømt...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 11 mai 05, 13:09
Opprinnelig postet av Julekake
Og noen støtter costanza uansett hva han skriver :D

Hehe, say no more!!

Dommeren var som norske dommere flest, ikke noe særlig.
Men han utmerket seg ikke i negativ forstand i forhold til de andre dommerne vi har sett i år synes jeg.

Synes faktisk kameraten til Costanza, Brage Sandmoen(?) ikke var så værst den kampen han dømte oss jeg!
:o

Pættærnæ døm hang og slang!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 mai 05, 13:15
Enig med deg angående Brage Sandemoen i den kampen, Kristian B. Nå så jeg bare kampen på Web-tv, og ikke så veldig lett å få med seg alt der, men etter hva jeg så gjorde Sandemoen den klart beste kampen jeg har sett av ham.

Roy Helge Olsen skal for øvrig dømme mot Enga 16. mai. Synes han har vært veldig bra de par siste årene (i motsetning til tidligere). Så det blir nok bra! Heldigvis slipper vi Ditlefsen i den kampen :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 11 mai 05, 14:40
Opprinnelig postet av Costanza
Så det blir nok bra! Heldigvis slipper vi Ditlefsen i den kampen :)

ja,takk gud for det...makan til enga dommer ska man lete lenge etter...enga supporterne sier det jo selv at han er det...i hvertfall de jeg har snakka med

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914