Husk meg
Brukernavn
Passord

vi har ingen ved siden av bora som stopper

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 05, 00:27
Endret: 08 mai 05, 00:28
både Roger Helland og Tor er skadet og ikke klare mot brann. Å det er Stoort minus når vi møter ett så hode sterkt lag.. hvem bør spille der. Lars Blixt ?
Christian Petersen?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 08 mai 05, 00:32
Tror nok ganske sikkert at det blir Lars Blixt, mens Czwartek overtar på høyre back. På en annen side synes jeg også Petersen stort sett har klart seg bra som stopper, men ville nok gått for Blixt.

Brann er for øvrig ikke noe sterkere enn gjennomsnittlig i lufta. Winters er klart best langs bakken, mens Sæternes er god i lufta. Men han tar Bora seg av...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 mai 05, 00:34
Jeg håper inderlig at Drillo velger Peters. Han beviste sist år at han var vel så god som Helland på den plassen.
Blix er god, men ikke som stopper, og er dessuten bedre enn Czwartek på høyrebackplass.

Men hva er skjedd med Mc Donald? Drillo er visstnok ikke fornøyd med ham i øyeblikket. Har han mistet motivasjonen etter at han enda ikke har blitt tatt ut i troppen?

---------------------------

FFK på toppen i 2005


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 05, 00:40
samme sier jeg å.. hvor er mcdonald. Det som vi kan glede oss over er Tarek Elyounoussi som kan komme inn og gutten er 17 år.. morro det å da selv om jeg også vil se mcdonald

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 08 mai 05, 00:44
Endret: 08 mai 05, 00:45
Kan virke som McDonald er blitt gjenstand for en "hype" blant supporterne fordi han glimtvis har fremvist tekniske detaljer og bevist at han har et teknisk register som er særdeles uvant å se i norsk fotball. Men årsaken til at han ikke får spille for a-laget er sikkert så enkel som at han ikke har vært god nok, hverken på trening eller i kampsituasjon for juniorlaget eller FFK 2 sålangt.

Men det er jo egentlig en diskusjon som ikke hører innunder denne topicen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 05, 00:50
Opprinnelig postet av Costanza
Kan virke som McDonald er blitt gjenstand for en "hype" blant supporterne fordi han glimtvis har fremvist tekniske detaljer og bevist at han har et teknisk register som er særdeles uvant å se i norsk fotball. Men årsaken til at han ikke får spille for a-laget er sikkert så enkel som at han ikke har vært god nok, hverken på trening eller i kampsituasjon for juniorlaget eller FFK 2 sålangt.

Men det er jo egentlig en diskusjon som ikke hører innunder denne topicen...
jo da det kan den gjøre.. :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 08 mai 05, 06:36
helt enig costanza....Mcdonald har nok ikke prestert godt nok på trening eller b-lag.Greit at han har et stort teknisk register,men vi vet for lite om ham,hadde han vært god nok til dags dato,hadde han blitt tatt ut.Bare se på Tarek,har vist over tid at han kan,og imponerte stort for b-laget nå...da får han plass i troppen.Har troa på at mcdonald kan bli god,men han må vise seg frem mer på de andre lagene før han bør få slippe løs for a-laget

---------------------------

PÅL


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 08 mai 05, 10:23
Dere som vet så mye kan vel forklare hva McDonald gjør feil da? Slår han masse horrible pasninger? At han kanskje ikke sprudler så mye på b-laget er betyr det at han er blitt dårligere enn han var i vinter? Han blir dratt ned i det lavere tempoet i 3.div. Er redd problemet er at Drillo er veldig seriøs i sin motstand mot "underholdningstullet". Det var en dustete kommentar av Drillo. Angrep og mål er underholdning og det er målene som teller
så det er ingen motsetning mellom underholdning og resultat. Man kan vel få mål uten å angripe, som mot HamKam, men jeg ville ikke satset på det.
McDonalds vender bort spillere og slår åpnende pasninger. En annen klasse enn de "tekniske finessene" til Hoås som går ut på å drible seg selv et par ganger før han slår ballen med dårlig adresse.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 05, 10:37
hei Vidar. Jeg er enig i noe av det du sier og for å legge inn mere gode ord om vår mcdonald så vil jeg si at det hadde ikke vært dumt med ett forsøk. Det er jo vår ronaldinio og han er er ung og burde å ett forsøk.. tror han kansje kunne utretta mye mot brann.. Mcdonlad vi savner deg :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 mai 05, 11:37
tilbake til det tråden faktisk handlet om.ved siden av bora mangler vi nå våre 3 beste alternativer(piiroja,trondsen og helland). jeg håper da peters tar plass ved siden av bora.gutten er "lugn" og kan spille ballen og bryte spillet.da er det med markering.den biten har nok ikke peters prenta like godt inn som "ekte" stoppere.

keiko: er brann virkelig så gode i lufta??greit hvis han surferen spiller,men ellers er det labert med fyrtårn i brann.hadde forstått deg hvis det var viking eller lillestrøm vi skulle møte.tingen med brann er at kvisvik slår tidvis fantastiske innlegg,og med veldig bevegelige spisser resulterer det ofte i sjanser og mål.ennå et godt argument for at peters skal spille.forflytter seg raskt.

men tror nok blixt tar plassen og pål andre på høyreback..

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 08 mai 05, 13:20
Må si meg helt enig med Vidar. Det er snakk om at spillere i a-stallen må imponere på rekrutt,herje litt.Kan ikke si at Peters ,Trondsen,Koskela m.fl har gjort det .Allikevel er de til stadighet med i troppen.Mcdonald og Garro kommer neppe til å få et minutt spilletid i år, synd ,men en realitet.

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340