problemer med wb-tv
Man har sine triks. ;)
Bare hyggelig, saken!
Bare hyggelig, saken!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Er det en link som alltid kan brukes? M.a.o. kan vi se FFKs kamper ved å bruke denne linken ved en senere anledning?
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Åpnet kampen først 2-3 min ute i omgangen, og kommer da inn ifra start. er det noen som vet hvordan man "tar igjen det tapte" slik at man er direkte inne.
Hører på S.Bergstrøm på radio og OK om jeg kan høre han mens jeg ser WEB.
Hører på S.Bergstrøm på radio og OK om jeg kan høre han mens jeg ser WEB.
Du kan ikke bruke denne linken hver gang, men er du heldig, så fungerer den nå og da.
Web-tv ligger selvfølgelig en god del bak radioen. Du har ikke sjanse i havet til å synkronisere web-tv med FM-radio. Er du heldig, så kan du få det nogelunde til med web-radio og web-tv med litt triksing og miksing i innstillingene.
Web-tv ligger selvfølgelig en god del bak radioen. Du har ikke sjanse i havet til å synkronisere web-tv med FM-radio. Er du heldig, så kan du få det nogelunde til med web-radio og web-tv med litt triksing og miksing i innstillingene.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av aavdst
sendte mail til tv2 med en gang det skjedde, og de sa jeg skulle få penga tilbake. Jeg gjorde det samme for noen uker siden også, og fikk penga tilbake. Så det nytter å klage.
Tja, det er uansett ALTFOR dårlig av TV2 (ofte NRK også). At vi får pengene tilbake er en selvfølge, men de kan umulig ha lov til å reklamere for et produkt som de gang på gang ikke klarer å levere.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg var blandt de som mistet store deler av kampen pga tv2. Her er e-posten jeg fikk tilbake etter å ha klaget:
Hei!
Vi hadde store tekniske problemer med kampen mellom Ham-Kam - Fredrikstad. Vi har selvfølgelig refundert kampbilletten din. Vi beklager det inntrufne.
Mvh
Steen Rune Svellingen,
TV 2 Interaktiv - web-TV fotball
Hei!
Vi hadde store tekniske problemer med kampen mellom Ham-Kam - Fredrikstad. Vi har selvfølgelig refundert kampbilletten din. Vi beklager det inntrufne.
Mvh
Steen Rune Svellingen,
TV 2 Interaktiv - web-TV fotball
La oss selge hele laget!!
møt opp på kamper det er bedre :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914