Ham-kam - FFK
---------------------------
Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Vi er heldige... Vi har ett skudd på mål og det går inn (kanskje to?). Alt i alt en dårlig tippeligakamp, hvor Ham-Kam var det minst dårlige laget og klart bedre enn FFK. Matta inviterer ikke akkurat til finspill, og banen smal.
Deilig med et poeng etter en slik kamp. To spillere (Enerly og Helland) måtte ut med skade allerede etter 38 minutter. Flere av nøkkelspillerne våre er helt klart ikke i form og savnet av Brian West er stort.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
huff og huff, men 1 poeng er jeg veldig fornøyd med i dag :)
:ffk:
heia ffk.
Heia FFK
Og vi er eneste ubeseirede lag nå, det må jo telle litt?
Jeg syntes det så ut som om FFK hadde litt mer gøts mot slutten av kampen enn tidligere, og det kan være et tegn på at formen begynner å komme.
Jeg er strålende fornøyd med poenga så langt, men spillemessig er det grusomt, og sjøl om jeg klarer å glede meg over poenga så er det rett og slett ikke så gøy å gå på kamp når spillet er så slett. Vi må få en enklere kamp snart sånn at vi får muligheten til å spille. Orker ikke flere dårlige kamper nå.
Er utrolig skuffa over spillernes mangel på "fighterevne" og ståpåvilje. Det er ene og alene Steinars fortjeneste at vi har så mange poeng, og ligger på 3 plass på tabellen.
La oss selge hele laget!!
Men for all del - storfornøyd med at vi er uten tap så langt. Men skal vi ha noen som helst sjanse mot Brann må vi heve oss mange hakk!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Litt komisk, i fjor syns jeg gutta leverte flere gode kamper i starten, men fikk ikke poeng, i år er det helt omvendt.
Tips til tifo på mandag, en banner med:
Du er velkommen hjem Ray!
FFK i CL 2006!
Opprinnelig postet av rådegutt
Kan vel snart kalle gutta for B-gjengen, utfører jo poengran på bortebane på løpende bånd.. Men ingen husker det i oktober, gode lag har jo flyt:D
Litt komisk, i fjor syns jeg gutta leverte flere gode kamper i starten, men fikk ikke poeng, i år er det helt omvendt.
Tips til tifo på mandag, en banner med:
Du er velkommen hjem Ray!
enig!la oss vise at kvisa er hjertelig velkommen her i FFK!tror en banner hadde rørt selveste raymond.trenger en til å holde på ballen!!!
savner "svensk magi" allerede
Så til kampen, Hva skal jeg si, ran er vel en god nok betegnelse....? :ffk:
for å si det enklest mulig, har guttæne den fighterviljen mot brann som de hadde i dag, ja det ser det ikke direkte lyst ut med poeng mot brann! Men for al del, poeng er poeng, og de kan vi aldri få nok av...:ffk:
Håper og tror at drillo, eggen og ahlsen får skikkelig dreis på gutta før kampen mot brann, da kan det bli gøy på stadion, for ett FFK lag i superform, det er ikke mange som stopper... det så vi i fjor høst! :ffk:
håper og tror at ting løsner spillemessig snart, vi KAN få en enkel kamp allerede på onsdag, FFK mot 3. div laget Gressvik BØR være en grei kamp å få scoret masse mål i for FFK! og kanskje også vi får se litt "fin spill"??
:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914