søderstjerna sorti snart?
Var det ikke slik at Landskrona var interresert i ham i vinter?
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
En utrolig oppskrytt spiller! Jeg ser at han har fotball i seg og kan slå en forløsende pasning i ny og ned, men det skjer dessvere alt for sjeldent! Han har dessverre for mange svakheter og blir bl.a. ofte for vek i duellene.
For å være ærlig så er jeg dritt lei av å høre Håkan si at "jag kan mycke betre" osv. osv ("jag måste spela Champions League for at prestera....").
Nei Håkan, du kan ikke bedre - det har du bevist nå i lang tid, så nå er det vel snart på tide å ha litt selvinnsikt og se egne begrensninger.
Personlig så er jeg skuffa over at vi ikke klarte å kvitte oss med ham på et tidligere tidspunkt. Han har nok fortsatt et forholdsvis godt rykte i Sverige, så jeg tror vi kunne fått en liten slant for ham der. I stedet har han hevet lønn (dyr sådan??...) i en lengre periode og nå går han i stedet gratis. Uansett er jeg nå glad for at klubben har innsett det mange av oss har sett i lengre tid - Håkan holder ikke mål.
Hyggelig gutt, men snille gutter vinner ikke noe!!!!.....
Pontus
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 04 mai 05, 12:40
Endret: 04 mai 05, 12:40
Lykke til i en ny klubb håkan!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ikke akkurat noen stor sak, men jeg er bare litt bekymret for hukommelsen min.:)
Engasjert hovedtribunist!
Vil bare takke for to fine sesonger med Håkan på laget, synd at han røk på skader i sesongoppkjøringene tror faktisk han kan bedre enn det han har prestert, har ihvertfall hørt mye positivt om han fra sverige. Ellers har det vært mange Norske supportere som har sagt til meg at de synes han er en god spiller.. Tror faktisk det bare er FFK publikumet som har vært kritisk til han.. Ihvertfall lykke til videre et annet sted Håkan.. En gang FFK spellær alti Fredrikstadgutt :)
Steinar Sørlie
Pål Andrè Czwartek
Roger Helland
Tor Trondsen
Roger Risholt
Michael Røn (Spillte vel aldri i 2.div?)
Markus Ringberg
Det tror jeg er alle. Glemt noen? Synes det er bra at vi har med såpass mange videre. Meget bra utvikling på de spillerene.
Synes Håkan har gjort det til tider bra. Han spillte en meget god kamp mot LSK i cupen i 2003. Har også noen veldig bra mål. Borte mot Hønefoss og hjemme mot Enga i fjor. Lykke til videre Håkan.
Fredd
Han har fått nok av sjanser, men om det er sant at han "aldri" har vært skadefri er det ikke rart at han ikke har prestert optimalt.
Men på den annen side er ikke FFK tjent med en spiller som går skadet i 2-3 år i strekk. Virker nesten utrolig den skadesituasjonen hans.
Lykke til videre, Stjerna!
Kommer nok alltid til å ha sansen for deg!
Opprinnelig postet av Fredd
Han kom ikke før sesongstart i 1.divisjon nei. De som har vært med fra 2.div er vel:
Steinar Sørlie
Pål Andrè Czwartek
Roger Helland
Tor Trondsen
Roger Risholt
Michael Røn (Spillte vel aldri i 2.div?)
Markus Ringberg
Det tror jeg er alle. Glemt noen? Synes det er bra at vi har med såpass mange videre. Meget bra utvikling på de spillerene.
Synes Håkan har gjort det til tider bra. Han spillte en meget god kamp mot LSK i cupen i 2003. Har også noen veldig bra mål. Borte mot Hønefoss og hjemme mot Enga i fjor. Lykke til videre Håkan.
sørlie spilte vel ikke 2 div. for FFK han??
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Roger Helland derimot, han kom med i 1. divisjon :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Fredd
Usedvanlig sympatisk og reflektert kar , og det er sikkert en av grunnene til at jeg også har hatt sansen for han som spiller.
Men at han alltid er skada er jo et problem. Allikevel bør han få en sjanse under drillo, nå som han er skadefri.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
La oss selge hele laget!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914