Husk meg
Brukernavn
Passord

Tl dere som driver forumet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 mai 05, 16:54
jeg så en nyhet har og lurer på hvorfor i all væren den ikke bør ligge synlig. ser dem som reg at det ikke er lov. Det jeg tenker på er: IKKE bruk spillernavn som nick. hvorfor har dere ikke ordnet forumet slik at det ikke skulle være mulig ?
sånne ting brude vært sperret og jeg mener at dem som har spillerens sitt navn bør skifte med en gang. Ellers gjør dere en god jobb :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 03 mai 05, 17:07
Tja, hva skjer da hvis en som heter Keiko begynner å spille for FFK ? Bye bye, nick ;)

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 03 mai 05, 17:34
Opprinnelig postet av Jon
Tja, hva skjer da hvis en som heter Keiko begynner å spille for FFK ? Bye bye, nick ;)
å så sansylig det var.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 03 mai 05, 17:54
Opprinnelig postet av keiko
jeg så en nyhet har og lurer på hvorfor i all væren den ikke bør ligge synlig. ser dem som reg at det ikke er lov. Det jeg tenker på er: IKKE bruk spillernavn som nick. hvorfor har dere ikke ordnet forumet slik at det ikke skulle være mulig ?
sånne ting brude vært sperret og jeg mener at dem som har spillerens sitt navn bør skifte med en gang. Ellers gjør dere en god jobb :D

Hvordan i allverden mener du at dette ikke er synlig med den prioriterte posten på førstesiden av forumet?

Og hvordan i allverden skal de som driver forumet kunne sperre for alle verdens kombinasjoner og likheter med spillernavn i klubben?!

Kan godt hende du mente noe annet, da har jeg i såfall misforstått deg igjen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 03 mai 05, 17:55
hva hvis Tom Nordlie tar over som trener? Eller hvis sønnen hans begynner i FFK?? Mini-Keiko.... :D

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 03 mai 05, 18:00
Har ingen store planer om å lage noe sånt før det blir et omfattende problem ihvertfall... Og det er per dags dato kun en som har gitt oss såpass `store problemer` at vi har vært nødt til å gjøre drastiske tiltak for å få stoppet personen.

Sjefskodærn

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 mai 05, 18:16
Uansett.. må vel sette ned foten ett sted, vi kan ikke hindre folk i å kalle seg Roger, Markus og liknende.. er jo faktisk en mulighet for at folk heter det ;)
Så enkelte av innleggene over grenser til teite ;) hehe..
Forbudet går mer på de som faktisk bruker fulle spillernavn og navn som åpenbart henspeiler på en gitt spiller på FFK. Akkurat det kunne vi satt en sperre for, men som marle nevner over er det liten vits, og egentlig bortkastet tid, ettersom vi ikke har hatt så mye problemer med det.

Utvikler og Medeier.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 03 mai 05, 21:44
Til planken.

Det forumet jeg og du har er det fult mulig. enkel jobb

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 03 mai 05, 23:23
Opprinnelig postet av keiko
Til planken.

Det forumet jeg og du har er det fult mulig. enkel jobb

Å sperre for korrekt stavede navn er selvfølgelig enkelt, det jeg skrev var at det er nærmest håpløst å ta høyde for alle mulige kombinasjoner og likheter med spillernavn, som jo også lett vil asossieres med den enkelte spiller.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914