Shamrock
Så det er bare TV-kamper som vises på Shamrock da?
Slapt...
---------------------------
Pontus
På bortekamper som er langt borte er det jo fint å samles på Shamrock for å se kampen på TV, men oppfordrer alle til å dra på kamp når de har mulighet!!
Opprinnelig postet av saken
Noen som vet om HamKam - FFK blir vist der på torsdag?
Bli med oppover da Saken ? ;) :ffk:
Du kan sikkert sitte på med oss oppover om du vil ?
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Jeg bor også i Oslo, men ønsker å se nesten alle kampene.
Alle hjemmekampene er jo et must, jeg har sesonkort på O-feltet. Buss til Fredrikstad for kamp kan jo brukes som vorspiel til kampen med noen brune og FFK-sanger.
Det burde jo være mulig å få til bussturer til bortekamper på Østlandet også. "Oddfans Oslo" hadde jo busstur til Fredrikstad på søndag. Tviler på at det er flere Oddfans enn FFKfans i Oslo, det bør altså være mulig for oss å organisere noe lignende.
Supert initiativ sålangt Husgutt!
- Fredrikstadgutter våre veier -
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Husk mailinglisten, liste
Det blir ikke satt opp noen buss til brann kampen, men vi prøver med Tromsø 22. mai. Meld deres interesse på osloaristokrat@gmail.com
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
noen som har noen gode forslag til hvordan gjennomføre busstur? i forhold til det økonomiske? vi tør ikke booke buss uten påmeldte..
hvis det er noen flere der ute som har lyst til å hjelpe til, setter vi også pris på det..
Spent på oppslutningen...
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
1.Hvor mye koster det?
2.Hvor lenge i forveien må den bestilles?
3.Hvordan bør betaling (forskuddsbetaling) ordnes?
For å få svar på dette Husgutt, foreslår jeg at du tar en prat med plankehaugen (for eksempel Ulf Berg). De er vel drevne i forhold til dette.
I forhold til påmeldnig foreslår jeg at man lager en tråd for dette hver gang her på forumet hvor man informerer om hvor mange som er påmeldt, pris, avgang osv
Initiativet er glimrende, men sikkert litt tungt å komme i gang. Stå på!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914