Husk meg
Brukernavn
Passord

Straffetrening?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 01 mai 05, 22:58
kanskje på tide at de begynner å øve litt mer på straffer etter å ha bomma nok en gang...Ffk får veldig ofte straffer og de må jo benytte se av de mulighetene...Håper det blir innført knallhard straffetrening...2 straffebom på 4 kamper er ikke bra

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 mai 05, 23:02
Tror ikke man trenger å trene på det... Spillerne scorer på 9 av 10 straffer på trening, men det er noe annet under kamp. Da er det brått keeperen som har fordelen. At vi har bommet på 2 av 4 er nok mer tilfeldigheter.

Derimot må man snart bestemme seg for at en er fast straffeskytter. Hvis Risholt ikke tør å ta straffer lenger, så får han steppe ned fra tronen. Det kan ikke være noe moro for Enerly å høre der og da at Risholt ikke vil ta straffa.

Straffa til Risholt mot Lyn var for øvrig utrolig bra. Og straffa i dag var ikke så verst den heller. God redning av Holtan, men Enerly burde kanskje sett at Holtan hadde tenkt til å kaste seg den veien?

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 01 mai 05, 23:12
Straffe er en 100%-sjanse. Du får ikke en klarere målsjanse, og det skal være mål. De fleste keepere velger ofte å gå tidlig til en side. Da er det jo egentlig bare å ha litt is i magen, se hvilken side keeper velger, og sette ballen i det andre hjørnet. Eventuelt midt i mål.

Enkelt i teorien, men tydeligvis ikke så enkelt i praksis. :)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 01 mai 05, 23:16
enerly sin straffe var i keeperhøyde. dårlig straffe

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 01 mai 05, 23:30
enig med ajg der.....var ganske enkel for keeper å ta hvis han gjetta riktig vei,er jo i keeperhøyde..

Og hørte risholt sa noe sånn som "jeg fikk bad feeling når jeg bomma på en sjanse fra 5 meter" så jeg lot Enerly ta den....

synd at man ikke kan finne en fast straffeskytter...

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 02 mai 05, 00:00
Endret: 02 mai 05, 00:06
Opprinnelig postet av A9$h
2 straffebom på 4 kamper er ikke bra

2p. Straffe mot Lyn 2min før kamp slutt, tviler på om Lyn hadde klart og redusere på overtid.
2p. Hadde vi satt straffen mot Odd, tror jeg Odd hadde vært skjørt på 2-0

Opprinnelig postet av Pelle
Straffe er en 100%-sjanse.

Straffe er faktisk en 80% sjanse, men jeg skjønner hva du mener

Men men…Fikk 3p. mot Rosenborg. Var kanskje ikke helt rettferdig, så vi burde kanskje være fornøyd?

Litt flaks og litt uflaks!
Men jeg er enig i at de behøver å trene mer på straffer, tror ikke det er siste gang i får en straffe.

..::FFK::..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 02 mai 05, 00:21
Opprinnelig postet av ajg
enerly sin straffe var i keeperhøyde. dårlig straffe

vil heller si god redning av holtan! straffa var ikke av det beste slaget, men det var redningen!

Om ikke straffe trening er tingen så er det kanskje greit å få inn noe markeringstrening og øvelse på å lese spillet tydligere, når en odd spiller går vekk fra ballen på frisparket og en ny kommer til for å ta frisparket så MÅ risholt i dette tilfellet SE at odd spilleren løper nedover høyere kanten helt umarkert. det var det vi tapte 2 poeng på i dag!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914