Straffetrening?!
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Derimot må man snart bestemme seg for at en er fast straffeskytter. Hvis Risholt ikke tør å ta straffer lenger, så får han steppe ned fra tronen. Det kan ikke være noe moro for Enerly å høre der og da at Risholt ikke vil ta straffa.
Straffa til Risholt mot Lyn var for øvrig utrolig bra. Og straffa i dag var ikke så verst den heller. God redning av Holtan, men Enerly burde kanskje sett at Holtan hadde tenkt til å kaste seg den veien?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Enkelt i teorien, men tydeligvis ikke så enkelt i praksis. :)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Og hørte risholt sa noe sånn som "jeg fikk bad feeling når jeg bomma på en sjanse fra 5 meter" så jeg lot Enerly ta den....
synd at man ikke kan finne en fast straffeskytter...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
2 straffebom på 4 kamper er ikke bra
2p. Straffe mot Lyn 2min før kamp slutt, tviler på om Lyn hadde klart og redusere på overtid.
2p. Hadde vi satt straffen mot Odd, tror jeg Odd hadde vært skjørt på 2-0
Opprinnelig postet av Pelle
Straffe er en 100%-sjanse.
Straffe er faktisk en 80% sjanse, men jeg skjønner hva du mener
Men men…Fikk 3p. mot Rosenborg. Var kanskje ikke helt rettferdig, så vi burde kanskje være fornøyd?
Litt flaks og litt uflaks!
Men jeg er enig i at de behøver å trene mer på straffer, tror ikke det er siste gang i får en straffe.
..::FFK::..
Opprinnelig postet av ajg
enerly sin straffe var i keeperhøyde. dårlig straffe
vil heller si god redning av holtan! straffa var ikke av det beste slaget, men det var redningen!
Om ikke straffe trening er tingen så er det kanskje greit å få inn noe markeringstrening og øvelse på å lese spillet tydligere, når en odd spiller går vekk fra ballen på frisparket og en ny kommer til for å ta frisparket så MÅ risholt i dette tilfellet SE at odd spilleren løper nedover høyere kanten helt umarkert. det var det vi tapte 2 poeng på i dag!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914