Husk meg
Brukernavn
Passord

Svein Erik Edvartsen dømmer FFK kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 29 apr 05, 16:12
Huff,er spent på hvordan dette går...var ikke spesiellt imponert over dømminga hans når ffk spillte mot ham kam...Får bare ikke håpe han ødelegger for ffk den gangen her da...Spør du meg burde han faktisk ha holdt seg til å skøyte utpå isen...
:mad:

edvartsen dømmer

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 apr 05, 16:30
mener jeg la ut en som jeg kalte krisedommer mot odd, men jeg finner bare den ikke.. uansett er det en krisedommer :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 apr 05, 16:45
Med Edvardsen kan hva som helst skje, så her gjelder det å være forberedt.

Hvis vi kan stole på fotball.no angående dommeroppsett fremover nå, skal for øvrig Brage Sandemoen, Per Ivar Staberg og Espen Berntsen dømme våre tre neste kamper etter Odd. Spesielt Sandemoen hadde jeg håpet å unngå, men ifølge fotball.no skulle jo han også egentlig ha dømt kampen på Lerkendal. Der dukket - heldigvis - Terje Hauge som kjent opp isteden...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04

Lagt til: 29 apr 05, 16:50
Opprinnelig postet av A9$h
Spør du meg burde han faktisk ha holdt seg til å skøyte utpå isen...
:mad:

edvartsen dømmer

Spør du meg så burde han holdt seg hjemme i sofaen både på sommer- og vinterstid.

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 apr 05, 18:08
Espen Berntsen liker ikke jeg. Han var jo dommeren vi hadde i hjemmekampen mot Enga i fjor. Da Bjørnar ble fellt av Touray på slutten. Klar straffe. Og så går Enga rett i angrep og Hovi setter inn 2-2. Da var jeg så sinna!

Fredd

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 29 apr 05, 19:01
SKANDALE DOMMER!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 30 apr 05, 02:27
Er litt usikker på hvor godt forhold Edvardsen har til Fredrikstad etter den kebab greia i stjernehallen, men han er vel en ganske fair dommer, altså dømmer likt begge veier?

Mener derimot å huske at han er ganske så pirkete som fotball-dommer.....som hockey dommer så lar han alt gå, litt rart det der. Vi får se til søndag, men er litt skeptisk her egentlig.

Lenge leve "hjørnet"!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914