Alexander Lund Hansen forsvinner i løpet av sesongen?
Han utelukker ikke at han drar fra plankebylaget i løpet av sesongen.
- Jeg tenker litt på fremtiden. Dette er viktige år for meg. Jeg bør spille. Nå spiller jeg for 2. laget i 3. divisjon. I 3. divisjon spilte jeg da jeg var 15 år gammel, sukker han.
- Når man har gode keepere som andrekeepere kommer man alltid opp i den problematikken. Det var veldig jevnt før første kamp, og så lenge Steinar står bra, blir han stående, sier Drillo til TV 2 Nettavisen.
- Så at Alexander forsvinner i løpet av sesongen kan være en utgang på det hele. Samtidig er det ikke lett å forutse. Steinar Sørlie kan bli skadet eller spille et par dårlige kamper. Da er Alexander inne igjen, sier Drillo videre.
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Det virker som han er litt frustrert over lite spilletid, men han må huske at det bare har vært 3 kamper da...du kommer garantert innpå snart Alexander..!
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 30 apr 05, 12:21
Endret: 30 apr 05, 12:22
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Personlig så synes ikke jeg at det er noe tap om FFK knytter til seg en annen keeper enn Lund Hansen til sommern.
Ser gjerne Per Morten Kristiansen i FFKdrakta for eksempel.
Jeg har absolutt ingenting imot Alexander, men vil gjerne at FFK skal eie sine egne spillere....
Liker ikke helt tanken på å utvilke en toppkeeper for så å miste ham når vi kanskje trenger ham som mest......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914