Enerly for Norge???
Finns det så mange gode alternativer til høyre kant da???
Drille mener hvertfall at han er god nok.
Les her
Drille mener hvertfall at han er god nok.
Les her
Helt enig, men da må nok enerly bli frisk først. Han kjenner lyske skaden så det er nok ikke noe aktuelt ennå, men helt klart at enerly er rett man til høyre kant. Drillo hadde vist nok prøvd enerly selv en gang på landskamp
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
les her å
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Per Mathias Høgmo sa for øvrig i NRKs 4-4-2-studio sist helg at han var overrasket over at Dagfinn Enerly ikke engang var nevnt i landslagsdiskusjon på høyre midtbane nå som han hadde vært skadefri så lenge og vist god form over tid. Jeg har vært litt overrasket over det selv, men Hareide vet jo hva Enerly står for. Trente han tross alt i RBK, og dessuten taler jo ikke alderen til Enerly sin fordel heller. Har forståelse for om Hareide vil prøve ut yngre spillere med potensiale i posisjonen.
PS! Oleberg: IKKE bruk store bokstaver i overskriftene, jeg har endret på det nå.
PS! Oleberg: IKKE bruk store bokstaver i overskriftene, jeg har endret på det nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tja, Kvisvik er jo ingen ungfole han heller, og han ble jo tatt inn i varmen av Hareide, der de allerede har Riise og Gamsten som kan spille i den posisjonen. Så hvorfor ikke Enerly har fått sjansen på motsatt side vet ikke jeg...
Men er ikke det like greit? Han trenger vel neppe flere kamper, hvor det kan dukke opp flere skader? Vi trenger juvelen vår mer enn landslaget gjør.
Men er ikke det like greit? Han trenger vel neppe flere kamper, hvor det kan dukke opp flere skader? Vi trenger juvelen vår mer enn landslaget gjør.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Hadde jeg vært landslagstrener hadde jeg flyttet John Carew ut på høyrekanten og heller spilt med iversen og enten braathen, gashi, hoseth eller i midten. Hvem av de som skulle spilt helt fremme og hvem som skulle spilt mellom midtbanen og spissen ville jeg variert ettersom hvem kombinasjon jeg ville brukt.
Også hadde jeg latt enerly få være i fred i fredrikstad, siden han ikke er god nok for landslaget. Tror faktisk jeg heller hadde brukt storflor også..
Også hadde jeg latt enerly få være i fred i fredrikstad, siden han ikke er god nok for landslaget. Tror faktisk jeg heller hadde brukt storflor også..
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914