Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt Forum

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 26 apr 05, 00:41
Ja, når kommer dette?
Skulle ikke dette vært på plass nå?

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 26 apr 05, 12:16
opp

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 apr 05, 12:33
Endret: 26 apr 05, 12:42
Vel, det har seg slik at den ene programmeren vår har mer enn nok med sitt eget firma for tiden. Derimot har morten (Morten Larsen) vært veldig flink og tatt på seg mye av jobben.

Siden vi ikke rakk seriestart, så valgte vi heller å vente litt med å lansere siden. Vil vil heller lansere et mer "ferdig" produkt. Selve forumetbiten er 98% ferdigutviklet. Kun bugtesting gjenstår, men det er også en rekke andre ting som må på plass ala bildegalleri, nyhetsoversikten, tabellen og terminliste, private meldinger etc. Alt er godt inne i løypa for å bli ferdig.

Vi har også fått tilgang til den fantastiske statistikken som Tor-Arne Gjermundsen har samlet opp gjennom årene. Dette vil trolig ikke bli lansert med det første, da det er helt sinnssykt omfattende!!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

morten

Moderator

Lagt til: 26 apr 05, 12:47
Endret: 26 apr 05, 12:47
Jada.. det går stadig fremover, men som Holters sier, ettersom vi ikke rakk seriestart valgte vi å drøye lanseringen til vi har flere moduler på plass.
Planen for lansering ved seriestart var bare nyheter og forumet, og resten av siden skulle komme til etterhvert som det ble ferdig, men ettersom vi ikke klarte dette drøyer vi heller til vi har et mer komplett produkt.
Hmm.. det var vel det jeg ville si om den saken :p

Utvikler og Medeier.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 apr 05, 13:00
Kanskje til neste seriestart? :p

Siden fungerer fint nå, men må si jeg fortsatt venter i spenning på den nye siden/forumet dere har snakka om rimelig lenge :)

morten

Moderator

Lagt til: 26 apr 05, 13:39
Mulig det blir neste seriestart ja :p hehe. Neida.. kan garantere at den kommer før sommeren.. :) utover det har jeg ikke tenkt til å gi dere datoer som vi ikke klarer å holde.. Det har vi gjort nok av.

I fjor (eller er det lenger siden?!) startet vi på en ny side. Den ble kassert rundt mai i fjor, og vi måtte bite i det sure eplet og vente med å ta steget opp i tippeligaen sammen med laget. Det steget skal vi i alle fall ta i løpet av denne sesongen. Vi har kommet såpass langt i utviklingen nå at det vil være dumt å kaste dette. (Det er ikke rettferdig ovenfor dere brukere heller :p)

Så, jeg avslutter dette innlegget med å si; En gang mellom nå og juni ;) hehehe.

Utvikler og Medeier.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 26 apr 05, 14:09
En gang mellom nå og juni betyr med andre ord mai, siden det bare er 4 dager igjen av april og det tydligvis ikke skjer noe så kjapt :rolleyes:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914