Kristen Viikmäe... god/dårlig
Er ikke sikker, men mener at han er kun på lån frem til sommeren og da kan vi bestemme oss for om vi vil skrive kontakt.
Han sa også selv at han var villig til og vise seg frem.
Mitt synspunkt er at han har vært en skuffelse og kanskje FFK burde se seg etter en erstatter?
Er det bare jeg som er helt blind, eller utretter han mye på banen?
Dette er kanskje litt tidlig å svare på enda, men da vil jeg ha deres meninger til nå.
---------------------------
..::FFK::..
Han har vel ikke overbevist for å si det sånn. Men litt tidlig å si etter så kort tid.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Når det er sagt så skjønte jeg helt ærlig ikke hvorfor FFK lånte han. Låneavtalen kostet FFK 100.000 kroner + lønn, og det må være lov å spørre seg om det er vel anvendte penger. Men selv om jeg hele tiden har vært skeptisk til Viikmae-lånet og ennå ikke er overbevist, skal jeg la han få en stund til på seg.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Så den siste treningskampen før serien mot kamma, der ble jeg litt imponert. Viste at han hadde bra fart, dribleferdigheter og god i lufta. Ganske komplett spiller.
Er uenig at det er bortkastet penger. Hvis han får prøve seg fra start i 4-4-2 framover tror jeg han har mye mer inne enn hva vi har sett.
Ære være plankebyen!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Tilførte ikke laget noe mot Lyn, virket litt uvenn med ballen, og valgte gale løsninger. Mot Viking husker jeg ikke hva han gjorde, så det var sikkert helt midt på treet. Mot RBK hadde han flere gode muligheter som han skuslet bort med dårlige pasninger, samt at han skapte flere farlige overganger for RBK. Var det noe vi ikke trengte i den kampen, så var det vel overganger i mot.
Han var vel ikke alverden i landskampen mot norge heller? Men her så jeg bare 20 min, så jeg vet ikke hvordan han spilte utover de 20 min.
På tide at han viser seg frem nå.
La oss selge hele laget!!
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Ellers må jeg innrømme at han ikke har spilt all verdens. Men god til å jobbe er han!
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Carlsberg
syns han har skuffet i alle kampene.
Tilførte ikke laget noe mot Lyn, virket litt uvenn med ballen, og valgte gale løsninger. Mot Viking husker jeg ikke hva han gjorde, så det var sikkert helt midt på treet.
Jeg kan minne deg på en ting han gjorde mot Viking. Han hadde en kjempesjanse til å skåre - han kastet seg frem på et innlegg, som keeper med nød og neppe fikk fistet bort fra målstreken. I følge avisene var det Hoås som hadde denne sjansen. Jeg så kampen på TV og kan bekrefte at dette var Viikmae. Så da vet du ihvertfall om en ting han gjorde mot Viking :D
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Kjøp ham !!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Til FFK1903: Vikmae har vel vært mye bedre enn Kvisvik så langt i TL? Har sett to Brannkamper på TV. Der har Kvisvik glimret med å være usynlig.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 01 mai 05, 14:12
Endret: 01 mai 05, 14:14
Opprinnelig postet av Klokan
da tror jeg du så på feil kamp RC2
Jeg har sett kampen i opptakk og kan si med 100% sikkerhet at jeg og RC2 har hvertfall sett samme kamp.......det var altså uten tvil Viikmae som stupte frem og holdt på å score.....Hoås var på første stolpe og han nådde akkurat ikke ballen som så gikk videre til Viikmae, så den skal han hvertfall få.
Ellers så syns jeg ikke han har imponert på noen måte ennå, men så har han heller ikke fått mange sjansene. Men han jobber bra og virker på hugget, så har en følelse av at han kan få et lite gjennombrudd som spiss mot Odd i dag!!
Lenge leve "hjørnet"!
Fredd
La oss selge hele laget!!
men absolutt godkjent idag. på en ellers mørk dag.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914