Frode Kippe
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(I`ll be back)
Neida, ikke fullt så ille, men håper forbundet slår hardt ned på slik albuebruk i fremtiden. Dette er farlig rett og slett!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
MEN: Den situasjonen unnskylder ikke Hannes sin albue og jeg håper men heretter gir rødt kort med en eneste gang slikt skjer. Kippe er en hard spiller, ja, kanskje til og med grisete, men det unnskylder ikke andres overfall for det.
Jeg er for direkte RØDT kort til hodeløst albuebruk.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Men når det gjelder Kippe, som man spiller får man igjen. Du hørte aldri Vinnie Jones sutre da han fikk noen brudd. Legger man opp spillet sitt slik må man bare tåle at andre følger opp. Og da blir det latterlig når Rösler/Fjørtoft skriker ut om ræva dommer, når deres egne spillere kommer unna med drittspill hele tida.
Bams-fia, Jack og sang!
Men som sagt, synes ikke synd på han, håper at han ikke får med seg FFK kampen....:ffk: husker ikke når den er men...
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
(I`ll be back)
Hodeskader: Det skal ikke være lov å hoppe "inn" i en spiller som hopper rett opp etter en ball. Den som hopper rett opp har førsteretten på ballen, og hvis noen prøver seg på hopp inn fra sida: Frispark. Hvis gjentakelse, gult kort. Enda en gang, rødt kort. Så blir det slutt på hodeskader i dueller.
Albue i hodehøyde: Armene har *ingenting* å gjøre i hodehøyde når man forsøker å nikke en ball: Gult kort med arm i høyde med mostanders hode. Gjentakelse, rødt kort. Så kommer albuen fort ned.
Gjensidig trøyeholding i sekstenmetern: Straffe, og gult kort til angripern som holder. En gjentakelse for angripern hvor som helst på banen; rett ut med rødt kort.
Hadde dommern fortalt spillerene at han gir gult kort ved trøyeholding, uansett om det er gjensidig eller ikke, så blir det fort slutt med det. Sigurdsson skal naturligvis ha rødt kort siden albuen var i hodehøyde, og Kippe ble skada. Rett ut og tre kamper utestengelse. Kippe hadde forresten allerede vært utvist etter mitt system før Sigurdsson tok`n.
Knotter først inn i takling, gult kort uansett, minste mistanke til overlagt handling: Rett opp på rødt.
Og det er en feighet i NFF som gjør at fotballspillere blir skada hver serierunde. Skikkelig svakt er det.
Nå kom det plutselig opp en annen påstand om det samme. Les dette!!
Kan ikke straffes
Fredd
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Holters
Kampen er i 12. runde, søndag 26. juni, så han har nok god tid til å bli kampklar til det!
Nå er jeg ufin, men får satse på at noen andre "tar`n" litt før den tid...
Kippe har jo en ufin tendens til å score mot FFK
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg forstår virkelig ikke definisjonen av dommer som "ufeilbarlig" og derigjennom guddommelig skapning.
Kamp etter kamp etter kamp viser at det motsatte er tilfellet.
Jeg mener FIFA skyter seg sjøl i foten ved å forfekte noe som er så virkelighetsfjernt... Helt illusorisk!!!
FFK spiller forholdsvis rent, og bør fortsette med det, for grisespell kommer det til å bli slått ned på før eller siden.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914