Husk meg
Brukernavn
Passord

Frode Kippe

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 25 apr 05, 19:48
Noen som husker denne møkkasekkens takling av Steinar på Stadion i fjor? Og som samtidig synes synd på ham nå?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 25 apr 05, 19:59
Endret: 25 apr 05, 19:59
Nope,får smake sin egen medisin:D

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 apr 05, 20:40
Endret: 25 apr 05, 20:40
Syns synd på? Kødden som nesten ødela benet til Sørlie, samt samme kødd som ødela cupavansementet for et par år siden da han scoret begge Lillestrøms mål på Stadion? Pøh! :D

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 25 apr 05, 21:37
Jeg syns heller ikke synd på Kippe, men syns det var synd ikke dommer`n tok ansvar...han ga heller Viking seier`n, og DET er synd!

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 apr 05, 21:40
venta på dette. Det han gjordet mot steinar var ikke uskyldig. Det var bevist og ingen sa noe. (ingen er presse osv)

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

kenneth

A-lagspiller

Lagt til: 25 apr 05, 21:42
:confused:

(I`ll be back)

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 21:42
Kippe har ingenting å klage på...han er minst like ille selv. Strengt tatt er det mange på LSK som driver typisk "albuespilling"...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 22:11
Håper kødden lider!!!

Neida, ikke fullt så ille, men håper forbundet slår hardt ned på slik albuebruk i fremtiden. Dette er farlig rett og slett!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 22:45
Vil ikke si at jeg synes synd på ham, men føler heller ingen glede av det Sigurdsson gjorde. Det er utrolig at Kippe ikke ble utvist i den situasjonen med Sørlie: Takling i knehøyde med knottene først er rett og slett noe av det verste man kan gjøre på en fotballbane! Etter at jeg så situasjonen flere ganger i etterkant, ble jeg mer og mer overbevist om at det skulle ha vært rødt kort.

MEN: Den situasjonen unnskylder ikke Hannes sin albue og jeg håper men heretter gir rødt kort med en eneste gang slikt skjer. Kippe er en hard spiller, ja, kanskje til og med grisete, men det unnskylder ikke andres overfall for det.

Jeg er for direkte RØDT kort til hodeløst albuebruk.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 25 apr 05, 23:19
Helt enig med deg, Holters. Sigurdsson fremsto ikke som noen go`klump sist mandag heller, han virker rett og slett som en spiller som ikke trives helt utpå der.

Men når det gjelder Kippe, som man spiller får man igjen. Du hørte aldri Vinnie Jones sutre da han fikk noen brudd. Legger man opp spillet sitt slik må man bare tåle at andre følger opp. Og da blir det latterlig når Rösler/Fjørtoft skriker ut om ræva dommer, når deres egne spillere kommer unna med drittspill hele tida.

Bams-fia, Jack og sang!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 25 apr 05, 23:20
Kippe er en spiller som spiller helt likt som siggurdson gjorde i denne duellen, at dommer`n ikke slår ned på slikt er horibelt, og nok et tegn på at norske dommere ikke holder mål. Når det gjelder om jeg synes synd på kippe.... nei, absolutt ikke! Han går ganske ofte inn for å skade motspillere han også, bare se hva han gjorde mot sørlie i fjor! Når det er sagt kan vi vel "takke" kippe litt også, var jo tross alt han som fikk sørlie til å slippe en liten "faen" løs å "jobbe ræva av seg" for å komme tilbake igjen. Er en helt annen sørlie som står i mål for FFK nå(les RBK kampen) en den sørlie som stod i mål FØR ahn ble skadet av nettop kippe.

Men som sagt, synes ikke synd på han, håper at han ikke får med seg FFK kampen....:ffk: husker ikke når den er men...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 23:32
Kampen er i 12. runde, søndag 26. juni, så han har nok god tid til å bli kampklar til det!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 23:45
Jeg foreslår å utstyre alle spillerne med sånn hjelm Trondsen brukte en periode før LSK kommer på besøk...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 25 apr 05, 23:57
for ikke å snakke om knebeskyttere!:ffk::ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

kenneth

A-lagspiller

Lagt til: 26 apr 05, 00:02
:rolleyes:

(I`ll be back)

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 26 apr 05, 01:09
Igjen må jeg si: Forbundet er spesielt svakt i idrettsutviklingssaker. De har ikke fjerneste idé hvordan å takle de enkleste problemer i norsk fotball.

Hodeskader: Det skal ikke være lov å hoppe "inn" i en spiller som hopper rett opp etter en ball. Den som hopper rett opp har førsteretten på ballen, og hvis noen prøver seg på hopp inn fra sida: Frispark. Hvis gjentakelse, gult kort. Enda en gang, rødt kort. Så blir det slutt på hodeskader i dueller.

Albue i hodehøyde: Armene har *ingenting* å gjøre i hodehøyde når man forsøker å nikke en ball: Gult kort med arm i høyde med mostanders hode. Gjentakelse, rødt kort. Så kommer albuen fort ned.

Gjensidig trøyeholding i sekstenmetern: Straffe, og gult kort til angripern som holder. En gjentakelse for angripern hvor som helst på banen; rett ut med rødt kort.

Hadde dommern fortalt spillerene at han gir gult kort ved trøyeholding, uansett om det er gjensidig eller ikke, så blir det fort slutt med det. Sigurdsson skal naturligvis ha rødt kort siden albuen var i hodehøyde, og Kippe ble skada. Rett ut og tre kamper utestengelse. Kippe hadde forresten allerede vært utvist etter mitt system før Sigurdsson tok`n.

Knotter først inn i takling, gult kort uansett, minste mistanke til overlagt handling: Rett opp på rødt.

Og det er en feighet i NFF som gjør at fotballspillere blir skada hver serierunde. Skikkelig svakt er det.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 apr 05, 07:06
Endret: 26 apr 05, 08:54
Det som også er synd er at NFF ikke kan gjøre noe hvis dommeren ikke har notert noe på kamprapporten. SÅ hvis de ser at en spiller slår ned en annen uten at dommeren ser dette, så kan de ikke bruke videoen som bevis. Latterlig!

Nå kom det plutselig opp en annen påstand om det samme. Les dette!!
Kan ikke straffes

Fredd

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 apr 05, 07:39
Hadde NFF vært som det engelske så hadde dette blitt tatt opp det er jeg meget sikker på og det som han gjordet mot steinar den gangen hadde også det engelske sett mer på en NFF. NFF er bleike og tørr ikke å ta av seg noe. Ikke en gang gi dommeren noe å tenke på for å si det slik.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 apr 05, 09:02
Opprinnelig postet av Holters
Kampen er i 12. runde, søndag 26. juni, så han har nok god tid til å bli kampklar til det!

Nå er jeg ufin, men får satse på at noen andre "tar`n" litt før den tid...

Kippe har jo en ufin tendens til å score mot FFK

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 27 apr 05, 23:03
Oppslaget i VG viser jo hvor på trynet regler rundt dømming er.

Jeg forstår virkelig ikke definisjonen av dommer som "ufeilbarlig" og derigjennom guddommelig skapning.

Kamp etter kamp etter kamp viser at det motsatte er tilfellet.

Jeg mener FIFA skyter seg sjøl i foten ved å forfekte noe som er så virkelighetsfjernt... Helt illusorisk!!!

FFK spiller forholdsvis rent, og bør fortsette med det, for grisespell kommer det til å bli slått ned på før eller siden.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914