var FFK dyktige? Eller hadde de flaks mot RBK?
vet ikke helt jeg,det var vel en liten blanding der.De var jo rutinerte når de holt på ballen og fikk klarert,men de fikk jo en straffe så...
En ting er vertfall helt sikkert,at på tabellen står det ikke noe om flaks eller dyktighhet.Der står det at vi er oppført med 3 i sekken å spør du meg, så er det betyr noe.
:D:ffk:
En ting er vertfall helt sikkert,at på tabellen står det ikke noe om flaks eller dyktighhet.Der står det at vi er oppført med 3 i sekken å spør du meg, så er det betyr noe.
:D:ffk:
---------------------------
hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med
RBKs udugelighet (les: ineffektivitet), Sørlies supermatch, FFKs fightervilje og ren skjær flaks var avgjørende i denne kampen.
Når Drillo selv sier at det var ren skjær flaks at vi vant, så protesterer i alle fall ikke jeg! ;)
Når Drillo selv sier at det var ren skjær flaks at vi vant, så protesterer i alle fall ikke jeg! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
gode lag skal ha flaks. er ikke tilfeldig at marginene som regel går veien til de gode lagene.. ffk har ikke mannskap til å overkjøre rbk på lerkendal. man må ha litt flaks for å vinne der:)
Greit med litt flaks i starten iår, det var ikke akkurat så mye av det ifjor.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914