Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad, Start og Aalesund???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tigergutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 apr 05

Lagt til: 25 apr 05, 16:09
I følge den allvitende pressen i hovedstaden, så var og er både Start, Fredrikstad og Aalesund ligaens slakteoffer. Det samme mener de fleste spillerne i den norske serien. Men vi fra Sørlandet har f.. ikke tenkt å gå inn til slakteren frivillig og uten motstand. Og jeg regner med at det er slik i Fredrikstad også. Rekdal kan sutre så mye han vil - det gjør ikke VIF til noe bedre lag av den grunn. Selv om jeg ikke ser for meg at dagens tabellsituasjon er den samme når siste kamp er spilt, så er jeg hellig overbevist om at både Start og Fredrikstad er med til neste år også. Begge byene har noe som bare Brann kan skilte med (og Aalesund) - et enormt engasjement fra byen, publikum og spillere som kan overraske mer enn en gang. Selv om mitt hjerte banker for Start - så gleder jeg meg over at dere også er tilbake hvor begge lagene hører hjemme.

---------------------------

en blid sørlending som er midlertidig bosatt i Fredrikstad

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 17:27
Hyggelig!

Selv håper jeg også at Start klarer seg! Kristiansand er en fantastisk sommerby! Dere har også et spennende lag på gang med mange unge, store talenter.

MEN: Møtte mange motbydelig, frekke og ekle supportere i Kristiansand når vi gjestet dere i 1. divisjon. Folk som klikket pga vi gjestet puben deres, skrek truende, spyttet etter oss, etc. Dere har definitivt noe å rydde opp i!

Har ikke møtt maken noe annet sted foruten Hamar!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

tigergutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 apr 05

Lagt til: 25 apr 05, 18:40
Vi har alle våre "svin" på skogen. Jeg hater når ting utarter seg på den måten. Det er bare å se hva som skjedde i Italia nå nettopp. Det har ingen ting med fotball å gjøre. Jeg kan bare beklage at dere fikk oppleve noe slikt. Tror nok mye har endret seg nå, og det har noe med rytmen og situasjonen i klubben. Jeg tror det dere fikk oppleve er svært uvanlig - selv i Kristiansand. Det var turbulens i klubben og det tror jeg har gått utover gjestende lags supportere. Og det kan jeg bare beklage. Håper dere får en bedre opplevelse neste gang. Fotball skal være moro for alle.

en blid sørlending som er midlertidig bosatt i Fredrikstad

Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05

Lagt til: 27 apr 05, 15:14
ja, det var nok det.
eller kansje dere var litt sure fordi dere var i 1 divisjon.
bare løse tanker.

hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914