Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det noen som hyller spillerne?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 apr 05, 13:32
De annkommer Fredrikstad Stadion klokken 14 - 14,30, der bør vel noen fra Plankehaugen være?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 14:20
Opprinnelig postet av Patrioten
De annkommer Fredrikstad Stadion klokken 14 - 14,30, der bør vel noen fra Plankehaugen være?

hehe... Ro ned nå... Det var kun en borteseier mot et formsvakt RBK - ikke en cupfinaleseier eller gullmedalje serien

All ære til guttane i går, men i dag bør det være glemt. Det er viktig å ikke ta av etter en slik seier, nullstille seg og tenke fram mot neste kamp. Da skal Odd beseires. Ta av kan vi gjøre når sesongen er over.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 apr 05, 14:42
Endret: 25 apr 05, 14:43
Opprinnelig postet av Patrioten

He he he, skulle nesten tro The Beatles hadde stått opp fra de døde og skulle entre stadion :)

All honnør til spillerne etter gårdagens kamp, men tross alt, det er jobben deres. Jeg ville i hvert fall ikke blitt hyllet om jeg hadde en god dag på jobben :)

Enig med Holters, feiringen tar vi samlet når sesongen er over, og skulle det bli en riktig så bra sesong, så blir det likeså en riktig så bra fest etterpå :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 25 apr 05, 15:23
helt enig holters, men selvfølgeli, det var jo en prestasjon av spesielt Steinar Sørli i går da...:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914