Husk meg
Brukernavn
Passord

tabell rot??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05

Lagt til: 25 apr 05, 12:05
Endret: 25 apr 05, 20:50
nå ser tabellen ut som et eneste stort rot.start topper lyn på kvalikk plass og hvor er RBK og VIF?jo,mitt på tabellen. Det eneste som er riktig er ffk og bodø glimt.start på topp vettu,helt på trynet

---------------------------

hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til: 25 apr 05, 12:45
Skjønner ikke hva du vil frem til. Start har bedre målorskjell enn FFK. trur det er mest rot i ditt eget hode jeg.
Men det er forståelig etter kampen i går :P

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 12:51
Tror kanskje Larsærn mente at det er overraskende slik tabellen ser ut. Det er jeg enig i. Men tabellen lyver ikke! For en start på sesongen.

Fredd

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 25 apr 05, 13:36
Klart tabellen lyver, det er en sluttabell som aldri lyver...

Men vi skal nyte det, helt klart!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 25 apr 05, 14:44
Endret: 25 apr 05, 14:44
Opprinnelig postet av Planken
Klart tabellen lyver, det er en sluttabell som aldri lyver...

Her tar du i teorien feil. Fotball går ut på å vinne kamper. Det gjøres ved å få flere mål enn motstanderene. De som har gjort det best til nå er Start. Fredrikstad er nest best. Dette er statistikk. Noe som har skjedd. Derfor lyver ikke tabellen.:ffk:

Fredd

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 25 apr 05, 15:10
Endret: 25 apr 05, 15:11
Opprinnelig postet av Fredd
Her tar du i teorien feil. Fotball går ut på å vinne kamper. Det gjøres ved å få flere mål enn motstanderene. De som har gjort det best til nå er Start. Fredrikstad er nest best. Dette er statistikk. Noe som har skjedd. Derfor lyver ikke tabellen.:ffk:

Her er vi nok uenige, da jeg ser en tabell som "riktig" kun når alle har møtt alle.

Ville du sagt at tabellen ikke løy dersom FFK hadde åpna med 12 poeng i bortekamper mot RBK, VIF, Viking og Brann, mens f.eks. RBK hadde hatt en ledelse med 12 poeng etter hjemmekamper mot Glimt, Molde, Start og Odd, og ett mål bedre målforskjell enn FFK?

Er da RBK`s sesongåpning bedre enn FFK`s?

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 25 apr 05, 15:27
tabbellen er ihvertfall kjempe artig å lese for oss FFK fans for tiden! litt "rotete" sånn iforhold til hva som var forventet, ja... men, sålenge FFK oppretholder sine gode resultater så er jeg fornøyd jeg:ffk:!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 25 apr 05, 15:48
Endret: 25 apr 05, 15:51
Opprinnelig postet av Planken
Her er vi nok uenige, da jeg ser en tabell som "riktig" kun når alle har møtt alle.

Ville du sagt at tabellen ikke løy dersom FFK hadde åpna med 12 poeng i bortekamper mot RBK, VIF, Viking og Brann, mens f.eks. RBK hadde hatt en ledelse med 12 poeng etter hjemmekamper mot Glimt, Molde, Start og Odd, og ett mål bedre målforskjell enn FFK?

Er da RBK`s sesongåpning bedre enn FFK`s?

Ja det er den. I teorien.Jeg skrev også det i stad. Alle kamper starter på 0-0. Lagene har like stor sjanse til å vinne. Tabellen er veldig hyggelig lesning. Eneste er at vi må passe på at vi ikke tar av. Greit hvis du ikke er enig. Er ikke den største saken. Hvis du leser på debatt-sidene til VG og Dagbladet kommer du nok til å være enda mer uenig. Der står det mye sykt. :ffk:

Fredd

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 apr 05, 16:54
Og tenk om vi kunne blitt værende der til slutt også. Da hadde vi hatt muligheten i Championsleague.:p

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 apr 05, 17:23
2. plass gir ikke Champions League i år! ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05

Lagt til: 25 apr 05, 19:02
Endret: 27 apr 05, 14:59
men det gjør første plassen:ffk::ffk::ffk:

hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914