tabell rot??
---------------------------
hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med
Men det er forståelig etter kampen i går :P
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Fredd
Men vi skal nyte det, helt klart!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Klart tabellen lyver, det er en sluttabell som aldri lyver...
Her tar du i teorien feil. Fotball går ut på å vinne kamper. Det gjøres ved å få flere mål enn motstanderene. De som har gjort det best til nå er Start. Fredrikstad er nest best. Dette er statistikk. Noe som har skjedd. Derfor lyver ikke tabellen.:ffk:
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Her tar du i teorien feil. Fotball går ut på å vinne kamper. Det gjøres ved å få flere mål enn motstanderene. De som har gjort det best til nå er Start. Fredrikstad er nest best. Dette er statistikk. Noe som har skjedd. Derfor lyver ikke tabellen.:ffk:
Her er vi nok uenige, da jeg ser en tabell som "riktig" kun når alle har møtt alle.
Ville du sagt at tabellen ikke løy dersom FFK hadde åpna med 12 poeng i bortekamper mot RBK, VIF, Viking og Brann, mens f.eks. RBK hadde hatt en ledelse med 12 poeng etter hjemmekamper mot Glimt, Molde, Start og Odd, og ett mål bedre målforskjell enn FFK?
Er da RBK`s sesongåpning bedre enn FFK`s?
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av Planken
Her er vi nok uenige, da jeg ser en tabell som "riktig" kun når alle har møtt alle.
Ville du sagt at tabellen ikke løy dersom FFK hadde åpna med 12 poeng i bortekamper mot RBK, VIF, Viking og Brann, mens f.eks. RBK hadde hatt en ledelse med 12 poeng etter hjemmekamper mot Glimt, Molde, Start og Odd, og ett mål bedre målforskjell enn FFK?
Er da RBK`s sesongåpning bedre enn FFK`s?
Ja det er den. I teorien.Jeg skrev også det i stad. Alle kamper starter på 0-0. Lagene har like stor sjanse til å vinne. Tabellen er veldig hyggelig lesning. Eneste er at vi må passe på at vi ikke tar av. Greit hvis du ikke er enig. Er ikke den største saken. Hvis du leser på debatt-sidene til VG og Dagbladet kommer du nok til å være enda mer uenig. Der står det mye sykt. :ffk:
Fredd
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914