Steinar på nett
bare til å rose og komme med spørsmål
Møt helten!
Møt helten!
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Nettgjest hos VG i dag, F-B.no i morgen... Sørlie er en populær mann nå...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Steinar sto virkelig til sitt (navn) tigergutt.Han må ha stått sitt livs kamp på søndag 24.05.2005.
Hvem snakker om mitt på tre når ligan er over?Vis Steinar fortsetter å stå på den måten går vi for toppen av ligan.
Med steinar i buret,lar vi oss ikke lure.:ffk::ffk::ffk:
Hvem snakker om mitt på tre når ligan er over?Vis Steinar fortsetter å stå på den måten går vi for toppen av ligan.
Med steinar i buret,lar vi oss ikke lure.:ffk::ffk::ffk:
hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med
Noen fra FFKsupporter.net som har tatt kontakt med han angående skriving? Leste svarene han ga når han var nettgjest hos VG at han ikke hadde noe i mot å skrive...
Rettelse, fant det nå, ser ut som han allerede har takket ja? :)
Rettelse, fant det nå, ser ut som han allerede har takket ja? :)
Opprinnelig postet av VG: Tett på nett
Dagbøker
Innsendt av: Dan-Kåre, 25/04 - 2005 kl: 10:51
Heisann Sørlie! Du stod fantastisk på søndag! Jeg finner ikke ord! Men: Vi FFK-supportere kunne gjerne tenke oss å høre noen ord fra dere spillerne. Kunne ikke du og flere skrive dagbøker, slik som Risholt var så flink til i fjor? ffksupporter.net har jo fortsatt dagboka til Risholt oppe, men det hadde vært moro om flere skrev der!
Skal begynne og skrive for supporternet snart
Hilsen Steinar Sørlie
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914