så var det dette med spillerbørser igjen da...
Har ikke kommet noen poengsummer i VG ennå, men ser at en eller annen julenisse (ihvertfall ikke julekake:p) har klart å sette opp Jan Gunnar Solli som banens beste. Hvordan noen som faktisk har sett kampen kan nekte Steinar denne tittelen fatter jeg bare ikke....
EDIT:
VG er jo bare morsomme:
I artikkelen om kampen skriver de
Stoppet RBK på egenhånd!
Sørlie var kampens gigant da FFK vant på Lerkendal
før de på spillerbørsen kårer en annen spiller til banens beste. Er jo ikke annet enn å le av dette.... Latterlig dårlig av VG
EDIT2:
Og bare for å komplettere, Solli er ikke nevnt EN gang i kampreferatet på VG-live. :rolleyes:
---------------------------
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
9 er derfor greit, og for FFKSupporter.net så er det historisk nok!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Engasjert hovedtribunist!
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 25 apr 05, 01:00
Endret: 25 apr 05, 01:03
Lenge leve "hjørnet"!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Fra en TV titter var imidlertid Øyvind Hoås banens dårligste, ikke bare usedvanlig klosset ved annuleringa men idet hele direkte svak. At annuleringa var strengt dømt er en annen svak.
Forsatt fra Tv kroken er Bora og Marcus de som følger nærmest Steinar, men noen poeng etter.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Fredd
Er litt rart at RBK spissene fikk så gode karakterer, de klarte jo ikke det de skulle
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Hvor skal man sende slike journalister?
Banens beste var utvilsomt Steinar!!!!
Opprinnelig postet av Jonek
Det er helt utrolig av VG å gi Espen Johnsen 7 og Steinar Sørlie 8. Banens beste til Solli med en 8èr.
Hvor skal man sende slike journalister?
Hva med en oppsigelse klar til å signeres?:D:D
Det er så mye følelser på en gang, og de har sine egne favorittlag de og som alle andre. Dessuten har de fått jobben fordi de liksom skal ha mye fotballkunnskap. Og når de da tipper et lag så feil på tabellen som med Fredrikstad, blir yrkesstolheten deres såret.
Derfor velger de å ikke peke på så mye positivt om FFK. Dysser det heller ned med å gi inntrykk av at Rosenborg hadde alle sjansene.
Veldig mange syns det er koselig med FFK i toppen igjen, der de hører hjemme, men FFK mister noen venner for hver gang de slår noen;)
Tror ikke det er veldig mange i Trondheim som syns det er så stas med FFK i toppen igjen akkurat nå..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Rett og slett fordi han gjorde 3-4 småfeil som kunne ført til situasjoner, og ble reddet av Trondsen en gang.
Og Snæbbuss-aristokrat #78, husk at 10`ern på VG-børsen for Tippeligaen er den samme 10`ern som blir brukt i Premier League, så den er bortimot uoppnåelig i Norge...
Uansett - børsene i avisene er stort sett crap uansett, aldri har noen av reporterne fulgt alle spillerne nøye nok. Poengene blir stort sett bare et resultat av kampforløpet...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Hehe.. noe så dumt.. Redningene blir ikke noe bedre selvom han som skyter er antatt bedre vel?
Og til dere som vet hvordan man deler ut slike karakterer. Er det sånn at man skal gå utifra at en spiller har 10`ern inne når han starter, også trekker man for feilene hans underveis?
Jeg trodde nemlig at man skulle gå utifra en middels karakter også gi plusser og minuser ettersom hans innvolveringer er bedre eller dårligere enn forventet av en spiller på det nivået han spiller på. Trodde nemlig ikke en fotballspillers prestasjoner var absolut målbar. Men om jeg tar feil, og det faktisk er sånn at man trekker etterhvert som man gjør feil, så skal jeg trekke tilbake alt jeg har kritisert her inne om spillerbørser. Da er det jo nemlig aldri vært en spiller som har fjortjent tieren.
Engasjert hovedtribunist!
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914