Fantastisk fotball!
Keeper Sørlie fikk meg å tenke på min gamle helt, Peter Shilton!
Takk til alle FFK-spillerne som fikk en gammel fotballmamma til nesten å gå av støvlene! (Eller pælarne?)
Hilsen Simonetta:ffk:
---------------------------
Gamle fotballmor
fotballmessig var det skremmende drillo-takter over det hele, å forsvare 1-målsledelse.. var sikker på at det skulle bli uavgjort eller tap når hele laget lå bakpå etter 60 minutter, utrolig nok gikk det hele bra - takket være engelen steinar sørlie! eller skal jeg si sankt sørlie?
*sove godt i natt* :D
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
FANTASTISK RESULTAT!!!
FANTASTISKE 3 POENG!!!
FANTASTISK RÆVVAFOTBALL!!!
Opprinnelig postet av oleberg
FANTASTISK KVELD!!!!
FANTASTISK RESULTAT!!!
FANTASTISKE 3 POENG!!!
haha, amen!! :D
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Opprinnelig postet av oleberg
FANTASTISK KVELD!!!!
FANTASTISK RESULTAT!!!
FANTASTISKE 3 POENG!!!
ahahah....Skål for deN!!:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Pk
makan til elendig fotball FFK spiller skal du lete lenge etter. Men bryr jeg meg om det når vi slår RBK på Lerkendal? Absolutt ikke!!!
denne holdningen virker det som alt for mange ffk-supportere har nå, og det bekymrer meg. nå har vi brukt så mye energi på å klage på lag som hamkam som spiller såkalt dritt-fotball, men når ffk gjør det er det plutselig helt ok? denne destruktive fotballen hører ikke hjemme i fredrikstad! ikke la dette bli til en vane guttær!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Fredd
..::FFK::..
Opprinnelig postet av Ping
Rolig nå ajg. Vi har spilt tre kamper. Mot Lyn, på bortebane, var vi det offensive og førende laget - i hvert fall i store deler av kampen. Mot Viking det samme. I begge de kampene slo antakelig motstanderne våre flere lange baller. I dag spiller vi mot Rosenborg, på Lerkendal, og vinner. At vi ligger langt tilbake på banen er ærlig talt bare å forvente! Vi har slått Rosenborg borte, herregud! :ffk: Dette er ikke destruktiv fotball, det er smart taktisk fotball!
Helt enig!
Som sakt: Det er ikke vår jobb og underholde på bortebane.
Lurer egentlig på om folk noen gang blir fornøyd jeg?
Gamle fotballmor
jeg er meget fornøyd med seieren, men jeg er ikke fornøyd med måten den kom på!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Helt enig!
nei, men hadde FFk spilt sånn hjemme, hadde ikke jeg hatt sesongkort, for å si det sånn!!!
Spillet var grusomt, Ramberg hadde etpar horrible pasninger som ødela klare målsjanser, men det ble jo 3 poeng :)
Fantastisk fotball var det ihvertfall ikke!
jeg skal i allefall glede meg leeeenge over dette... helt rått var det...samme åssen det skjedde...
:ffk:
Heia FFK
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Helt enig!
nei, men hadde FFk spilt sånn hjemme, hadde ikke jeg hatt sesongkort, for å si det sånn!!!
Men, nå spiller heller de ikke sånn hjemme.
Må kunne tåle at laget spiller taktisk klokt i sånne kamper.
Engasjert hovedtribunist!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 25 apr 05, 00:14
Endret: 25 apr 05, 00:15
Steinar sørlie, På en skala fra 1-10 får han 15 av meg ihvertfal! My HERO! !:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914