Husk meg
Brukernavn
Passord

Siste nytt om Roger Helland

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 apr 05, 14:05
Endret: 24 apr 05, 14:09
Kona hans har ikke nedkommet med barnet enda, det betyr at han blir hjemme fra Trondheim.
Blir spennende å se hvordan Trondsen klarer seg. Han spilte for FFK2 på mandag hvor laget tapte 2-0, ikke
noe god attest for dagens kamp, men får håpe at han er bedre skjerpet i dag, enn på mandag.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 24 apr 05, 14:10
Jeg forsøker å være optimist, men har en stygg følelse av at Trondsen er en mye dårligere fotballspiller nå enn før skadeproblemene begynte...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 24 apr 05, 14:16
er helt enig i det pk sier!er personlig utrolig skeptisk til at Trondsen i dag...mangler så sinnsykt mye kamptrening!

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 apr 05, 14:22
Endret: 24 apr 05, 14:26
huff, ja.
er det ingen andre som kan brukes da ?
hadde nesten vært bedre å brukt peters?
vel, regner med drillo vet best :)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 apr 05, 15:45
synd ingen kunne sponse fly til han da slik som en brann spiller fra fredrikstad fikk en gang :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 apr 05, 15:48
Opprinnelig postet av keiko
synd ingen kunne sponse fly til han da slik som en brann spiller fra fredrikstad fikk en gang :D

Nå flyr riktignok troppen oppover, men problemet var at Helland ikke kom seg hjem igjen samme dagen. Kampen gikk såpass sent at de ikke rakk noe fly og dermed velger han heller å bli hjemme.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 apr 05, 16:04
tar jeg ikke feil fikk vel kvisvik sitt eget fly. huker jeg feil ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 24 apr 05, 23:02
Trondsen klarte seg bra han...heia vårs! :D

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 24 apr 05, 23:07
Trondsen begynte usikkert, men spilte seg opp. Jeg er imponert, egentlig, for han hadde ikke mye kamptrening, for å si det mildt.

Hvis Tor får litt ro nå, uten skader og tull, så blir det Raio som må spille Tor ut av laget! :-)

Bekkene var litt rufsete idag, og jeg synes Bertelsen selger seg litt for enkelt ved en 4-5 anledninger. Blixt spiller seg opp, men gjør noen stygge feil i mann-mot-mann.

Vel, vel, forsvaret skal bli bra det. Og når det skal bli bra får vi si oss fornøyde med kun to baklengsmål på tre kamper. :-)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 24 apr 05, 23:14
tor var god han.. men hvorfor ble han bytta ut tro? og hvorfor ble enerly bytta ut? ble døm skada??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 24 apr 05, 23:47
Tor har jo ikke akkurat mye kamptrening, så er nok ikke urimelig å anta at han rett og slett ikke orket mer. Når det gjelder Enerly så er det skade han kjente til, men han blir nok klar igjen til neste kamp.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 25 apr 05, 00:13
Synes faktisk ikke det hadde gjort no å tatt ut enerly uansett jeg. Viikmae var etter min mening bedre en enerly på kanten der. Riktignok tok vi ut dødballspesialisten vår, men sånn kampen utviklet seg så trengte vi mer arbeidskraft enn finslepen teknikk idag, og da var det greit etter min mening.

Engasjert hovedtribunist!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 25 apr 05, 00:15
Tor fikk en liten skade, men ikke noe alvorlig i følge ham selv i et intervju med et eller annet som jeg helt har glemt hva var

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 25 apr 05, 00:46
Tor hadde visstnok ikke mer å gå på og Enerly slet med lysken... Igjen... Men regnet med at en ny tablettkur gjorde han klar til neste kamp, men likte ikke helt å spise tabletter uka lang.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914