Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK kan regne med støtte fra RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 apr 05, 11:23
Hører på p4 nå der flere trøndere har dannet en gjeng som heter Heia borte laget. Det er en stor gjeng som heier på borte laget uansett hvilket lag som kommer dit og morro er det at FFK kommer sa dem.
Syns dette var morro. Dem ropte heia brote laget og hater RBK ennå dem var trøndere :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 apr 05, 11:32
Dette er ikke noe nytt da... "Heia bortelaget" har holdt på i mange år nå, og personlig synes jeg det er teit av trøndere å heie på bortelaget. Riktignok er de fleste medlemmene ikke trøndere, men studenter fra rundt om i landet.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 24 apr 05, 11:45
ja da har vi ikke likt syn der. jeg syns det er flott at noen er lei av at RBK skal være på topp. jeg har ikke hørt om dette føre nå, men jeg hørte reporter sa at mange var trøndere da.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 24 apr 05, 11:49
Du synes ikke det er ulogisk at trøndere slenger dritt om eget lag? For å vri på det, hadde du likt det om folk fra Fredrikstad hadde startet en gruppe som håpet at FFK rykket ned?

Jeg synes i alle fall det hele er teit.

Ansvarlig redaktør

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 24 apr 05, 12:06
her er hjemmesiden til heia borte laget

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 24 apr 05, 12:11
Denne "foreningen" har faktisk eksistert i over 10 år. Helt utrolig, for det er et meningsløst opplegg.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 apr 05, 12:16
Endret: 24 apr 05, 12:17
En ting er å ikke like RBK som studenter, og sikkert noen trøndere der også. Det finnes sikkert noen fra Fredrikstad som ikke liker FFK også, stakkars folk, men de finnes sikkert.

Noe helt annet er å danne en gruppe, bruke masse penger på et lag de ikke liker, for det er jo tross alt RBK som tjener på at disse folkene drar på kampene.

Det må være fryktelig å ikke ha noe eget lag, men ha så mye mot et annet lag at de bruker mye av fritiden og lommeboken for å uttrykke sin misnøye mot den.

Hvis de først har lite å gjøre der oppe i Trondheim og skal gjøre noe som ikke gagner noen, og som i tillegg blir å kaste penger rett i dass så har jeg en glimrende forretningsidé til dem: Start produksjon av vakuumpakkede egg, det slår nok an :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 24 apr 05, 12:20
"Fan-Klubben Heia Bortelaget (Av Lerkendal) ble stiftet av en gjeng fysikk-studenter ved NTH i april 1992. FKHBAL ble stiftet som en idealistisk fanklubb hvor formålet er å heie bortelagene på Lerkendal frem til seier."

Faktisk hele 13 år, Costanza! ;)

Ansvarlig redaktør

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 apr 05, 14:25
husker det greine der, skal man le eller grine ?

:o

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 24 apr 05, 18:27
dere har jo misforstått hele opplegget, de fleste som er medlem av heia bortelaget er som sagt studenter (sikkert godt over 95 %).

Det ble nok starta mer som en fleip, og de har jo så mange medlemmer fordi de selger billetter for 50 kr.

Bare ta det med et smil og ikke vær så forbanna serriøse :D

(jeg er faktisk medlem av heia bortelaget, og jeg er stolt av det)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914