Hoås skada
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Kan eventuelt tipe laget..
Sørli
Blixt
Trondsen/Helland
Bora
Bertelsen
Enerly
Brenne
Helland
Risholt
Macdonald/Wiig
Ringberg
Med Wiig kan man sende opp han i angrepet. Helland for å ha mer defansiv tyngde og en bedre første forsvarer en Ramberg. Men Ramberg vis man skal sattse på fart. Kan kanskje være bedre med raske backer og kanter for å stoppe oppspilla på flankene på rbk, dem er vel ikke kjent for stor hurtighet sentralt, samtidig at dem er gode på dødballer med johnsen, rishet og hoftun
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Dette åpner for andre konstelasjoner, kanskje med litt anerledes spill, skal ihvertfall bli arti og se. mulig dem setter inn han Macdonald og Garro for å ha en kreatov midtbane/angrep, samt at dem har en ultra defansiv midbane.. Ikke mulig å si, men nå vil kanskje dette med å aldri bruke samme spillere i hver kamp komme litt tilsyne og..hvem helland har du 2 av på laget ditt da ?
Kan eventuelt tipe laget..
Sørli
Blixt
Trondsen/Helland
Bora
Bertelsen
Enerly
Brenne
Helland
Risholt
Macdonald/Wiig
Ringberg
Med Wiig kan man sende opp han i angrepet. Helland for å ha mer defansiv tyngde og en bedre første forsvarer en Ramberg. Men Ramberg vis man skal sattse på fart. Kan kanskje være bedre med raske backer og kanter for å stoppe oppspilla på flankene på rbk, dem er vel ikke kjent for stor hurtighet sentralt, samtidig at dem er gode på dødballer med johnsen, rishet og hoftun
kansje en av våre nye spiller vi har :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hei Keiko, lurte på om du faktisk skulle bli den første som svarte på innlegget, vis du hadde lest innlegget nedre del så har jeg skrevet der, Helland for Ramberg, men det har du da tydeligvis ikke fått med deg. Og en annen ting, ikke gidd å svar vis det bare skal være piss du svarer alikavel..vet ikke om du for med deg nyheter,, helland velger vel fødsel. flink du :D
Opprinnelig postet av keiko
Hei Keiko, lurte på om du faktisk skulle bli den første som svarte på innlegget, vis du hadde lest innlegget nedre del så har jeg skrevet der, Helland for Ramberg, men det har du da tydeligvis ikke fått med deg. Og en annen ting, ikke gidd å svar vis det bare skal være piss du svarer alikavel..vet ikke om du for med deg nyheter,, helland velger vel fødsel. flink du :D
Seriøst keiko, nå tar du deg sammen! Ellers er det rett ut igjen!
Og da er det ingen vei tilbake. Du har fått dine sjanser nå.
For det første så misforstår du absolutt alt som blir sagt her inne. For det andre er du KUN ute etter å slenge "vittige" og nedverdigende kommentarer.
Kanskje det er du som ikke har fått med deg nyhetene? Eller hvordan vår biologiske klokke fungerer? Det er faktisk ikke slik at ungen er tidstyrt til å poppe ut akkurat kl 2015 på søndag! Det er faktisk mulig at fødselen kan finne sted før dette!
Og hva tror du skjer da? Kanskje Helland spiller kampen?
Ta deg sammen!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Utrolig synd at Hoås skulle bli skada nå.
Slik jeg ser det er det veldig viktig at enten Brian eller Hoås er på banen. (helst begge)
Begge to står for en spisskompetanse som FFK har vist at de makter å bruke.
Når det gjelder alternativer på kanten så antar jeg at Martin Wiig starter. Hadde vært morsomt å sett Yherland MacDonald men tror nok at han får et par innhopp før han får starte. Muligens et innhopp allerede til søndagen?
Har aldri sett Wiig starte en kamp for FFK personlig, så det skal bli morsomt å se hva han kan utrette.
Men det beste hadde vel vært om vi starta med
Sørli
Blixt
Trondsen/Helland
Bora
Bertelsen
Enerly
Brenne
Risholt
Ramberg
Hoås
Ringberg
Og byttet inn Brian i andre omgang.
Vi får vel en pekepinn på hvilke spillere som er klare når Drillo tar ut troppen senere idag.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914