Husk meg
Brukernavn
Passord

Om dette hadde vært en FFK spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 apr 05, 23:16
Om en av våre spillere hadde etter dem ble tatt av banen kasta trøya i bakken. Burde dem fått en straff og hva slags straff.

Tenler på dette

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 apr 05, 23:30
Synes ikke det er nødvendig å lage en sak ut av noe sånt. Men det er jo litt typisk Morgan Andersen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 05, 23:32
Opprinnelig postet av Costanza
Synes ikke det er nødvendig å lage en sak ut av noe sånt. Men det er jo litt typisk Morgan Andersen.
om ikke du likte det kan vel jeg lage sak ut av det.. hvorfor kan ikke jeg det ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 20 apr 05, 23:36
keiko?? mååå du misforstå hva folk skriver hele tida? tror costanza siktet til morgan andersen her.:)

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 21 apr 05, 00:17
Det kan jo virke som om Lustü spiller for seg sjøl og ikke for klubben, da... Han kan vel knapt sies å ha hatt en heldig start på sesongen, hehehe.

Det å rive av seg trøya og kaste den i bakken er faktisk ikke noe hyggelig, og jeg forstår faktisk at Morgan tar`n fatt etter noe sånt. Jeg hadde umiddelbart kommet i tanker om at man da kanskje ikke hadde "rett" mann for klubben min, det er helt sikkert.

Det kommer nok en reaksjon på alle utenlandsproffene i norsk fotball. Hvor lag blir *nødt* til å fostre egne spillere. Det kommer nok trangere tider, og da skal vi se hva som skjer. VIF, for eksempel kan knapt sies å drive på en økonomisk fornuftig måte når det må "chippes" inn millioner hvert år etter sesongslutt. At det har vært over 100 spillere i VIF i løpet av en 3-4 år er vel heller ikke godt for klubbfølelse og offervilje...

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 21 apr 05, 00:53
Endret: 21 apr 05, 00:54
Opprinnelig postet av Husgutt
keiko?? mååå du misforstå hva folk skriver hele tida? tror costanza siktet til morgan andersen her.:)
sorry, men det var da svært så truffet jeg følte meg da han skrev det..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 apr 05, 01:10
Opprinnelig postet av keiko

Det er jo nettopp det Husgutt skriver du ikke skulle ha følt!! Costanza snakket om Morgan Andersen - IKKE deg!

Nå er du på vei inn i gamle spor, keiko... Og det er flere som bemerker det.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 21 apr 05, 16:05
Opprinnelig postet av keiko

Herreeeguuuuuuuuuuuud!!!!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 21 apr 05, 16:46
Endret: 21 apr 05, 16:46
Opprinnelig postet av Kristian B

Herreeeguuuuuuuuuuuud!!!!!

Slapp av. Det høres ut som om Keiko er (selv)ironisk i sin siste posting og det er jo et godt tegn om enn en vanskelig kunst..

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 apr 05, 22:04
Så klart en klubb må ta affære mot slike aksjoner som dette her. Tror det har lite å gjøre med Morgan sitt behov for å markere seg. Synes selv at det er å trampe godt over streken.

Makan til selvgod dirtbag!!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 22 apr 05, 12:24
Why make an issue of it?

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914