Husk meg
Brukernavn
Passord

forslag til å få billigere langturer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 20 apr 05, 23:01
Endret: 20 apr 05, 23:01
det har ca blitt solgt 60-70 togbilletter til kampen på søndag i trondheim. prisen er ikke dyrt, ,men hadde f.eks plankehaugen tatt (110) på turene til oslo isteden for 100(kunne denne 10 finansiere for å få billigere langturer)
å da 160 isteden for 150 for ikke medlemmer...
Dette kunne gjort det enda litt billigere til borteturer slik at enda flere folk blir med(2000 mennesker på tur) = 20 000 kr ekstra til subsidier av langturer...
god eller dårlig idee?
hva syns du?

å en 10 ekstra for å kanskje gjøre det 50-100 kr billigere på langturene er vel greit for folk flest?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 20 apr 05, 23:44
Er faktisk litt enig med deg. Men akkuratt trondheimturen tror jeg har ikke prisen med noe å gjøre. Du må ikke glemme at kampen går på TV og da......

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 20 apr 05, 23:54
sant det, men tenkte kanskje neste år(selv om det er langt fram i tid)
må vel et vedtak på et årsmøte for å få til det, men å kunne da pressa prisene ned 100 kr per pers på langturene med tog fra 550 til 450 så kanskje vi hadde fått med litt flere folk på goturene.
Gleder meg forresten til en ordenlig togtur å banke RBK så det jooooooomer på lerkendal:)
turene som kunne økt prisen med 10 kr er vel ikke så mange men, Odd, Lsk,Lyn, VIF og Hamkam
noe som ville gjort at turene til Bergen, Trondheim, Ålesund, Molde og Stavanger kr 100 billigere ca for de kampene de virklig trenger de ekstra folka som kan(husker jo molde ifjor 2 busser) iår vil jeg se minst 4 busser ut på tur:) å kanskje en liten stopp på på Dombås for gamle minner(rune dombås stadion) *mimrer litt*

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 21 apr 05, 00:53
Noen som vet om det i det hele tatt blir togtur til Trondheim. 60-70 påmeldte er utrolig svakt. Det er dårlig å unnskylde seg med at kampen går på tv eller at man skal på arbeidet dagen etter. Vi er hjemme til vanlig tid selv om kampen starter to timer senere enn hva som er vanlig. Og man sover veldig godt på toget etter 15-20 timers "oppvarming".

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 21 apr 05, 01:29
jeg synes turene burde være billigere uansett. plankehaugen har så god økonomi og går i så stort overskudd at turene burde være langt billigere, særlig langturene. de bør ikke sette opp prisen på kortturene for det, så lenge økonomien er så vanvittig god. plankehaugen burde gi litt tilbake til oss medlemmer også..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 21 apr 05, 06:28
det blir togtur uansett ja, ifølge sentrale folk i pl....

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 21 apr 05, 10:02
Det er bra. Jeg har virkelig gledet meg til den turen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914