Aafk vil hente ny forsvarer
Ålesund vil ifølge Sunnmørsposten søke om disp til å hente inn en ny forsvarer.
Jeg er egentlig imot at lag skal få disp til å hente utespillere på grunn av skader, men synes at det er greit at f.eks TIL fikk disp til å hente en keeper.
Om det er slik at NFF er uenig med meg og gir Aafk disp til å hente en ny forsvarsspiller....
Burde FFK søke om det samme?
FFK har jo også to forsvarsspillere ute med skade, og vi vet jo ikke når Trondsen og Piroja kan bli med i troppen igjen.
Ikke misforstå meg.
Jeg synes at Bora og Helland har gjort en fabelaktig jobb så langt, men er litt nervøs med tanke på skader. Om Bora skulle bli skadet hadde jeg ikke følt meg fullt så trygg med Peters og Helland som bakerste bautaer. :rolleyes:
Hva mener dere?
Burde FFK søke om disp hvis det er slik at Aafk får lov?
Jeg hverken tror eller håper at Aafk får disp, men jeg mener at om de får så burde vi benytte anledningen også.
Jeg er egentlig imot at lag skal få disp til å hente utespillere på grunn av skader, men synes at det er greit at f.eks TIL fikk disp til å hente en keeper.
Om det er slik at NFF er uenig med meg og gir Aafk disp til å hente en ny forsvarsspiller....
Burde FFK søke om det samme?
FFK har jo også to forsvarsspillere ute med skade, og vi vet jo ikke når Trondsen og Piroja kan bli med i troppen igjen.
Ikke misforstå meg.
Jeg synes at Bora og Helland har gjort en fabelaktig jobb så langt, men er litt nervøs med tanke på skader. Om Bora skulle bli skadet hadde jeg ikke følt meg fullt så trygg med Peters og Helland som bakerste bautaer. :rolleyes:
Hva mener dere?
Burde FFK søke om disp hvis det er slik at Aafk får lov?
Jeg hverken tror eller håper at Aafk får disp, men jeg mener at om de får så burde vi benytte anledningen også.
Nei, tipper også både Trondsen og Piiroja snart er tilbake.
Tror uansett ikke AaFK får disp. pga dette, og tror heller ikke FFK ville ha fått det.
Tror uansett ikke AaFK får disp. pga dette, og tror heller ikke FFK ville ha fått det.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Problemet med å hente spillere med en gang man får skader, er at problemet blir desto større når alle er skadefrie!
Dessuten tror jeg ikke vi hadde fått dispensasjon. I fjor brukte vi opptil 5. valget på stopperplassen, men ikke engang da ble spørsmålet rundt dispensasjon nevnt.
Tror nok Aafk bare kan glemme dispensasjonen etter bare _to_ skader i den bakre firer`n.
Dessuten tror jeg ikke vi hadde fått dispensasjon. I fjor brukte vi opptil 5. valget på stopperplassen, men ikke engang da ble spørsmålet rundt dispensasjon nevnt.
Tror nok Aafk bare kan glemme dispensasjonen etter bare _to_ skader i den bakre firer`n.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Hva har dette med FFK å gjøre igjen.. lurer litt der ?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Enig i at Aafk mest sannsynlig ikke får disp, og mener heller ikke at de burde få det.
Poenget mit var bare at om det faktisk blir slik at de får disp, så ser jeg gjerne at FFK også benytter sjansen til å hente en midtstopper.
Er enig i problemstillingen din Holters, men mener at vi har plass til en forsvarsspiller til i troppen og håper uansett at FFK henter Vidar Martinsen til sommern.
Til Keiko:
Har du i det heletatt lest innlegget mitt?
EDIT:
Er ikke helt sikker på hvordan du rangerer stopperne vi hadde ifjor Holters, men når var det vi hadde de tre beste stopperne ute ifjor på grunn av skade? Vi brukte vel mange spillere på stopperplassen ifjor på grunn av at de fleste ikke innfridde til forhåpningene...
(Bortsett fra trondsen som desverre var skadet)
Poenget mit var bare at om det faktisk blir slik at de får disp, så ser jeg gjerne at FFK også benytter sjansen til å hente en midtstopper.
Er enig i problemstillingen din Holters, men mener at vi har plass til en forsvarsspiller til i troppen og håper uansett at FFK henter Vidar Martinsen til sommern.
Til Keiko:
Har du i det heletatt lest innlegget mitt?
EDIT:
Er ikke helt sikker på hvordan du rangerer stopperne vi hadde ifjor Holters, men når var det vi hadde de tre beste stopperne ute ifjor på grunn av skade? Vi brukte vel mange spillere på stopperplassen ifjor på grunn av at de fleste ikke innfridde til forhåpningene...
(Bortsett fra trondsen som desverre var skadet)
Trondsen er da klar; han satt på benken på mandag og spilte mot Sparta på tirsdag. Er det noe jeg ikke har fått med meg?:confused:
Tippy
Godt poeng, Sveinung.
Trodde Trondsen fortsatt var skada jeg, men ifølge f-b har du rett i at han spilte mot Sparta.
Da ser det ikke så mørkt ut som jeg trodde.:):)
Trodde Trondsen fortsatt var skada jeg, men ifølge f-b har du rett i at han spilte mot Sparta.
Da ser det ikke så mørkt ut som jeg trodde.:):)
Min mening er at slike dispensasjoner KUN bør gjelde keepere, da alle andre posisjoner faktisk kan fylles av utespillere i andre posisjoner, selvsagt med vekslende hell...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914