Hva skjer med Håkan????
Hva skjer med Håkan æ???
Vet Drillo sa at han ikke kommer til at å satse på han, men hvor er han???
Siste han spilte var vel innhopp mot Tønsberg
Han er heller ikke med på lagbilde for 2005
Skal han ikke spille for FFK i 2005, eller er han skadet?
Noen som vet?
Vet Drillo sa at han ikke kommer til at å satse på han, men hvor er han???
Siste han spilte var vel innhopp mot Tønsberg
Han er heller ikke med på lagbilde for 2005
Skal han ikke spille for FFK i 2005, eller er han skadet?
Noen som vet?
Han så i hvert fall kampen mot Viking sammen med Piiroja og West, og det stod vel at han var skadet.
At han ikke var med på lagbildet U]kan jo forklares enkelt med at han var til legeundersøkelse eller noe.
Blir han skadefri så vil han vel få noen minutter vil jeg tro, men han forlater vel klubben etter sesongen ettersom kontrakten går ut, så da det er det vel mer riktig å satse på andre når Håkan ikke er noe nevneverdig bedre enn disse :)
At han ikke var med på lagbildet U]kan jo forklares enkelt med at han var til legeundersøkelse eller noe.
Blir han skadefri så vil han vel få noen minutter vil jeg tro, men han forlater vel klubben etter sesongen ettersom kontrakten går ut, så da det er det vel mer riktig å satse på andre når Håkan ikke er noe nevneverdig bedre enn disse :)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Eneste jeg vet er at han er sykmeldt og at de ikke riktig har funnet ut av skaden han har slitt med lenge. Har nok spilt sin siste FFK-kamp.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Håkan var på plass sammen med Piiroja og West! I tillegg stod også Hornseth og Garro sammen med de tre gjennom store deler av kampen.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Costanza
Eneste jeg vet er at han er sykmeldt og at de ikke riktig har funnet ut av skaden han har slitt med lenge. Har nok spilt sin siste FFK-kamp.Heldigvis for FFK for han ikke noe lønn av FFK. det er syken kassen. Han reiser nok hjem til sommer tenker jeg. leser Håkan her vil jeg si unnkyld meg, men du er langt fra plass og du var til tider bra i 2004, men nå har vi noen som gjør det ennå bedre og sånn er fotballen.. Takk for at du gav :ffk: i 2004 Håkan. Lykke til i en annen klubb
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
fordi om en spiller er sykemeldt må nok ffk betale mellomlegg mellom toppnivå på statens utbetaling og lønn
dette er betydelig beløp.
OM ikke så har spilleren forhandlet frem en veldig dårlig kontrakt, ved invaliditet så trer normalt forsikringer inn.
OM ikke så har spilleren forhandlet frem en veldig dårlig kontrakt, ved invaliditet så trer normalt forsikringer inn.
Opprinnelig postet av tomroar
fordi om en spiller er sykemeldt må nok ffk betale mellomlegg mellom toppnivå på statens utbetaling og lønn
Hva mener du med det tomroar? Er det ikke vanlige regler som gjelder for fotballspillere?
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914