Vil beholde Harry Hansen
ja det er jo godt nytt. håper selv sagt på det. Harry Hansen
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Nå som det er snakk om at resten av klubbene skal gå sammen for å skape en klubb nr 2 i distriktet, et slags farmerlag til FFK. Ville det da vært en løsning å hatt Harry i en rolle "mellom" FFK og den klubben? I en rolle som går på og lede organiseringen av den "nye" klubben, og det å føre de aktuelle talentene mellom klubbene.
Den aktuelle klubben vil jo jobbe tett opp i mot Byprosjektet, og han ville da også fått en del oppgaver knyttet opp mot det. Det vil sikkert være endel av hans nåværende oppgaver som vil kunne knyttes opp til denne rollen. Han ville på en måte bli en slags leder for talentutviklingen i byen.
Dette er bare en løs ide, og mulig det er helt uinteresant for Harry også, men jeg føler vi trenger en sjef for den "nye" klubben som jobber oppimot FFK, og da ville jo Harry passet godt inn.
Den aktuelle klubben vil jo jobbe tett opp i mot Byprosjektet, og han ville da også fått en del oppgaver knyttet opp mot det. Det vil sikkert være endel av hans nåværende oppgaver som vil kunne knyttes opp til denne rollen. Han ville på en måte bli en slags leder for talentutviklingen i byen.
Dette er bare en løs ide, og mulig det er helt uinteresant for Harry også, men jeg føler vi trenger en sjef for den "nye" klubben som jobber oppimot FFK, og da ville jo Harry passet godt inn.
Engasjert hovedtribunist!
Får håpe de velger Lisleby som klubb nr. 2! ;)
Ellers håper jeg inderlig de finner en rolle til Harry, men ikke en hvilken som helst rolle! Håper de legger litt flid i dette, slik at vi får utnyttet kompetansen til Harry og samtidig vil alle parter bli fornøyde.
Ellers håper jeg inderlig de finner en rolle til Harry, men ikke en hvilken som helst rolle! Håper de legger litt flid i dette, slik at vi får utnyttet kompetansen til Harry og samtidig vil alle parter bli fornøyde.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914