Buss oppdatering VIF-FFK 16.mai
herregud, jeg gleder meg som en unge! Vi på tribunen får gjøre vår del slik at vi ikke blir overkjørt på banen slik som sist!
---------------------------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Leksand (hockey):Dhar flest busser på borte kamp i norden,66 busser..
Nå er dt kun 1990 billetter igjen.Se her
Det vil garantert være FFK supportere på andre steder enn VG svingen. Mange jobber bor utenfor Fredrikstad (Oslo eks.) og kjøper i Oslo. VIP/Fribilletter til sponsorer bl.a er både på "vestbredden" og i Cola svingen. Kommer også til å sitte Fr.stad folk der!
En ærlig FFK supporter!
var enten 58-60 busser fra plankehaugen og 5-6 andre busser
1. fra beavers...
blir bra
Er det norges Rekord?
+ da slår vi jo leksand rekkorden om det er 60 busser fra plankehaugen og 6-7 andre busser:)
wonderbra altså:)
1. fra beavers...
blir bra
Er det norges Rekord?
+ da slår vi jo leksand rekkorden om det er 60 busser fra plankehaugen og 6-7 andre busser:)
wonderbra altså:)
I følge Ulf Berg sa han 53 fra Plankehaugen og 7 fra div. De har beatilt flere busser fra Oslo
66 fra leksand er likevel SYKT!!
Er jo nesten fler enn det bor i de traktene der!!
16.mai blir uansett en sykt sykt bra fest!! Starter på toget innover i 10-tiden!!
Eneste nedturen er vel at jeg faktisk har billett på vg-øvre. Men vi lager vel liv der ævv:)
Er jo nesten fler enn det bor i de traktene der!!
16.mai blir uansett en sykt sykt bra fest!! Starter på toget innover i 10-tiden!!
Eneste nedturen er vel at jeg faktisk har billett på vg-øvre. Men vi lager vel liv der ævv:)
Pættærnæ døm hang og slang!!
Kristian B:
Kan du med dine kompiser på øvre sørge for at dere synger med, og dere kanskje også svarer på feks" rød og hvite er de beste..."?
Øvre er kanskje de som blir mest hørbare utover hele stadion pga akustikken.
Kan du med dine kompiser på øvre sørge for at dere synger med, og dere kanskje også svarer på feks" rød og hvite er de beste..."?
Øvre er kanskje de som blir mest hørbare utover hele stadion pga akustikken.
Sitter på øvre jeg også. Klar for å synge. Hvor skal vi stå ? Nede mitden? Så vi kan sammles oppe også?
-------------------------------------------
Fotball GÆRRNNNN!!!!
Opprinnelig postet av Raptor
Sitter på øvre jeg også. Klar for å synge. Hvor skal vi stå ? Nede mitden? Så vi kan sammles oppe også?
Kanskje lurt å ha en forsanger på øvre, som står i kontakt med forsangere på nedre......- men dette er sikkert allerede ordnet med:)
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914