Husk meg
Brukernavn
Passord

Pub i Trondheim

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 18 apr 05, 23:45
Jeg var på pub i trondheim idag og så FFK-Viking. En meget flott opplevelse som ble toppet med tre poeng og gratis øl som en ivrig Vikingfan (som gang på gang instruerte meg i hvor mye bank FFk kom til å få av Viking...) til slutt skyldte meg etter tapt veddemål....
:D:D:D

Kom også i prat med innehaveren av puben (Kings Cross) som lurte på om det kommer mange fra Fredrikstad oppover til Trondheim førstkommende helg.

Kings Cross er en flott fotballpub med god stemning, hyggelig personale, god mat og ikke minst god drikke. Supporterpriser for supportere med synlige supportereffekter er 45 kroner for en halvliter og 99 kroner for meny med Hamburger, chips og øl.

Kings Cross fungerer som regel som "bortesupporter puben" i Trondheim og det er som regel bra med liv og folk der.

Dougie (innehaveren av puben) har også sendt mail til plankehaugen med invitasjon, men har ikke fått noe svar enda. (Vi snakker her om en brite som prøver etter beste evne og finne frem på en norsk webside, så jeg vet personlig ikke hvem som har fått den mailen:D:))
Han ville gjerne vite om det kommer mange siden han da må forberede et eller annet. Pleier å være utloddning av drakter/drikke/ting osv.....
(Litt forskjellig fra gang til gang men jeg har selv vunnet en drakt der en gang..:))

Åssen er det?
Er det mange som kommer til å være i trondheim lørdag/søndag kveld, så hadde det vært fint om vi hadde hatt et sted å møtes?
Er det stemning for dette?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914