Gress på stadion
Er det ikke en av de store klubbene i spania som allerede nå spiller på en blandingsløsning mellom vanlig og kunstgress a? Mener jeg har hørt eller lest det et sted.
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Det viktigaste blir vel om vi får en ny stadion, og hvor fort vi kan få den. Jeg synes forøvrig at det er tull at bompengestasjonen ikke skal stå på RV108. Den som bruker veien får betale for den. dermed basta. Tilbake til tema her, tror kunstgress er fremtiden.
Det med stafilikukker og sånt tror jeg det kan gjøres enkle grep mot. Tenk dere bare det å ha en grønnmatte man kan trene på uansett vær og vind. Når det gjelder skader og belastninger og sånt tror jeg det er ganske likt vanlig gress. Ikke ulikt å spille på var kommentarene etter første kamp på Color line stadion.
Så rødt kunstgress det er det vi vil ha. Var vel faktisk det KTE fablet om en stund!
:ffk::ffk::ffk:
Det med stafilikukker og sånt tror jeg det kan gjøres enkle grep mot. Tenk dere bare det å ha en grønnmatte man kan trene på uansett vær og vind. Når det gjelder skader og belastninger og sånt tror jeg det er ganske likt vanlig gress. Ikke ulikt å spille på var kommentarene etter første kamp på Color line stadion.
Så rødt kunstgress det er det vi vil ha. Var vel faktisk det KTE fablet om en stund!
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914