Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter for bortesupportere - hvor?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 17 apr 05, 16:05
Endret: 17 apr 05, 16:06
Heisann..

Har noen kamerater fra Stavanger som har tenkt seg på Viking-kampen i morgen..
Samtlige, inkludert meg, avtjener militærtjeneste i Oslo, og har ikke mulighet til å kjøpe billetter hjemme i Stavanger.

Forsøkte i dag å skaffe billetter til de på Aristokraten. Fikk høre at billettene ikke blir lagt ut til salg her i byen før i morgen.

Noen som vet om billetter kan kjøpes direkte på stadion i morgen, for bortesupportere? Eventuelt andre måter?
Har selv billett til plankehaugen-feltet, men det er viktig at resten av gutta kommer seg på kamp de også. Bomtur hadde vært utrolig surt.

Mvh
Knuty.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 17 apr 05, 16:23
billettene til bortesupportene blir lagt ut i billett bua utenfor klubbhuset om mine kilder er riktig....
v-torget forran klubbhuset
evt problemer ta kontakt med en av vaktene rundt stadion som viser deg/dere hvor dere får kjøpt billetter
NB si at dere er Viking Supportere det blir mest sannsynlig utsolgt imorgen pga det knall bra været....

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 apr 05, 16:39
eller nettet

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 17 apr 05, 16:42
Opprinnelig postet av mr_max
billettene til bortesupportene blir lagt ut i billett bua utenfor klubbhuset om mine kilder er riktig....

Høres bra ut. :)

Noen som kan bekrefte..?

Har nok ikke tid til å kjøpe på nett, har kun en liten time fra toget ankommer Fredrikstad, til kampstart.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914