Stian Johnsen direkte på Tv2
Brown
Ekeberg
Werni
Gudmundsson
Melland
Austnes
Fredriksen
Johansen
Johnsen
Hoseth
Aarøy
EDIT: Ifølge lagoppstillinga til sunnmørsposten spiller Aalesund i en 4-3-2 formasjon. Enten så er det den naturlige forklaringen på at Stians navn mangler, eller så er de ganske breiale på ny stadion
:D
---------------------------
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Stian Johnsen spilte vel ganske middels. Han kan mye bedre enn dette, men tror underlaget på Color Line Stadion vil passe han bra. Ble også satt ned på venstreback utover i 2. omgang, uten at han rakk å gjøre noe dumt...
Hadde håpet på poengdeling. Føler dette er to lag vi bør ha bak oss på tabellen! Selv om Odd er veldig gode når de får lov å spille spillet sitt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ok, den var tørr, jeg innrømmer det :P
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Bah... Liker ikke at lag som skal under oss begynner så godt. Aafk kan det med å oddrane seg til poeng...
Ok, den var tørr, jeg innrømmer det :P
tenkte det samme selv, men hvis odd slipper inn mål å taper kamper, så havner ihvertfall de under oss....:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Jeg må også innrømme at jeg ikke ble skremt av de to lagene. Begge lagene skal FFK slå med normalt godt spill og uttelling.
Ålesund var fryktelig tynne framover, og de hadde en ikke-eksisterende midtbane i enormt lange perioder.
Odd verdsatte ballbesittelse, noe de ikke fikk omsatt verken i sjanser eller mål. Så omstendelige som Odd var vil det bli enkelt å forsvare seg med mange mann på rett side av ballen. Ikke var de veldig ivrige med kontringer heller.
Nei, FFK er bedre enn begge disse to laga, det er jeg helt sikker på.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914