Husk meg
Brukernavn
Passord

Sliter med å få solgt ut alle billettene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 apr 05, 16:36
I følge Aristokraten har de solgt 8200 billetter, synes det er skuffende at ikke alle utsolgt, siden det er årets første hjemmekamp.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 apr 05, 17:01
Jepp, skulle ikke være noen unnskyldning at det er mandag og at kampen går på TV. Her burde det blitt fulle hus. Første hjemmekamp, første gang FFK spiller under Drillo på Fredrikstad Stadion, og at vi har fått noen flere spillere som gjør laget mer attraktivt.

Skulle kanskje feiet for egen dør først, all den tid jeg ikke skal på kampen, men har nok ikke råd til å reise tur/retur Jæren/Fredrikstad :(

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 16 apr 05, 17:01
Glem ikke den gjengen som sitter på gjerdet og venter for å se hvordan været blir...de er noen hundre!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 16 apr 05, 22:25
dette er meget skuffende. dette er vel også inkludert 500 billetter til viking, og så mange blir de garantert ikke! med andre ord blir det langt i fra fullsatt.. :(

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 16 apr 05, 23:28
Det er jo enda et par dager igjen!
8200 pluss "noen hundre" så er det fort over 9000. Er jo bortimot fullt da?

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 16 apr 05, 23:44
Pleier jo å bli solgt ca 1000 på kampdagene da, gjør det ikke?
Men jeg må ærlig innrømme at jeg blir skuffet hvis det ikke kommer over 10000.
Hva er det som skjer med folket da? Er vel ingen grunn til at det ikke skal bli stappa fullt?

FFK til Royal League

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 17 apr 05, 00:28
merklig, vi spilte tross alt en god kamp mot Lyn, og alt skulle ligge til rette for siddisene på slakterbenken.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 17 apr 05, 00:41
Det blir garantert bortimot fullt hus, sikkert folk som kommer til å kjøpe billet både søndag og mandag, blir været bra, så er det 10500 på stadion på mandag! hvis det regner blir det 10000!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 17 apr 05, 09:33
Dårlige fasaliteter og høye priser koster det også............

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 17 apr 05, 10:17
Ja, prisene er sjuke. Egentlig så er det billigere å være med på bortekamp mot Enga og Lyn enn det er å kjøpe en sitteplass på Fr.stad stadion.

FFK til Royal League

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 17 apr 05, 12:18
Endret: 17 apr 05, 12:35
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Dårlige fasaliteter og høye priser koster det også............

Enig i at prisene er veldig høye, men er egentlig fasalitetene så forferdelige på stadion? Synes ikke det er så veldig mye bedre andre steder. Greit det ser litt mer oppusset andre steder, men det bryr meg langt opp i ... Folk klager jo på doene bl.a. Borte mot odd i fjor sto vi jo inne i en falleferdig bu og pissa i ei betongrenne på gulvet. Er ikke noe bedre det synes jeg. Dessuten hadde de en tribune, men resten sto i diverse gressbakker. På ullevaal slipper dem jo inn et og et menneske hvert kvarter om det er kø. Minner litt om gode gamle Dr. Johnsen. Dessuten har de en kiosk uten varer. Det trekker jo heller ikke akkuratt opp.

Nei jeg synes ikke gode gamle stadion er så ille jeg. Har alt jeg trenger. God utsikt, bra kiosk utvalg, gode verter, og ikke minst god fotball!

Engasjert hovedtribunist!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914